اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:

مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی جلسه فوق‌العاده تشکیل می‌دهد

خبرگزاری فارس: سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی از تشکیل جلسه فوق‌العاده در خصوص عدم حضور میلاد وزیری در المپیک لندن و بقای تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز خبر داد.

مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی جلسه فوق‌العاده تشکیل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، میرهادی قره‌سید در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص عدم حضور میلاد وزیری در المپیک 2012 لندن و عدم تیم‌داری پتروشیمی تبریز در رشته دوچرخه‌سواری تشکیل خواهند داد تا رایزنی‌هایی برای حضور دوباره میلاد وزیری در المپیک 2012 لندن تسریع و شتاب بیشتری بگیرد و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: رایزنی‌های لازم با عباسی وزیر ورزش و جوانان و علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک انجام گرفته و منتظر دستورات لازم هستیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در سند چشم‌انداز 20 ساله ورزش آذربایجان‌شرقی حضور المپیکی‌های بیشتر و حتی مدال‌های طلا پیش‌بینی شده است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و با حضور 19 نماینده همدل و هم‌قسم استان در مجلس شورای اسلامی ورزش آذربایجان‌شرقی روزهای پرفروغ‌تری را شاهد خواهد بود.

قره‌سید در خصوص تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز نیز گفت: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی پس از دو هفته تعطیلی مجلس در نخستین نشست خود وزیر نفت را به این مجمع دعوت تا دستورات لازم برای ادامه فعالیت تیم پتروشیمی تبریز در بخش دوچرخه‌سواری را صادر کند.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول