اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

90 درصد مشکلات واحدهای تولیدی زنجان کمبود نقدینگی است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 90 درصد از مشکلات واحدهای تولیدی استان زنجان کمبود نقدینگی است.

90 درصد مشکلات واحدهای تولیدی زنجان کمبود نقدینگی است

حمید صدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات واحدهای مشکل‌دار هر هفته یک جلسه تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 24 میزگرد تخصصی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: افزایش صادرات استان زنجان به بیش از 600 میلیون دلار از جمله نتایج این میزگردها به شمار می‌رود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه ارتقا کیفیت محصولات از جمله نیازهای بخش صنعت در استان زنجان محسوب می‌شود، اضافه کرد: صنعتگران و تولیدکننده‌ها باید محصولاتی را تولید کنند که در بازارهای جهانی و داخلی توان رقابت داشته باشد.

وی با تاکید بر ایجاد موسسات پژوهشی در واحدهای تولیدی استان زنجان تصریح کرد: این امر در ارتقای کیفیت محصول، افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده تاثیر بسیار زیادی دارد.

صدری یادآور شد: با توجه به فشارهای خارجی و تحریم‌های صورت گرفته علیه کشور ایجاد موسسه پژوهشی در واحدهای تولیدی مهم‌ترین نیاز استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه برای رقابت با کالاهای کم کیفیت چینی باید یک برنامه‌ریزی اساسی صورت گیرد، ادامه داد: در هر دو بخش صادرات و واردات کالاها باید مدیریت خوبی انجام شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه حمایت از تولید و واحدهای تولیدی در کشور ضروری است، خاطر نشان کرد: با حمایت همگانی می‌توانیم تولید پایدار داشته باشیم.

وی اضافه کرد: شبکه بانکی بزرگ‌ترین وظیفه را در زمینه حمایت از واحدهای تولیدی دارد و باید در سیستم‌های بانکی نوآوری ایجاد شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول