اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

واحدهای تولیدی لبنی تقویت و حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تقویت و حمایت از واحدهای تولیدی لبنیاتی در اردبیل با استفاده از مشوق‌های دولتی خبر داد.

واحدهای تولیدی لبنی تقویت و حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی صبح امروز در جلسه کارگروه بررسی مسایل و مشکلات فر‌آورده‌های لبنی استان اردبیل اظهار داشت: واحدهایی که در راستای رونق تولید و ارز‌آوری به استان تلاش می‌کنند حمایت شده و سیاست ما بهره‌مندی این واحدهای صنعتی از مشوق‌های حمایتی است.

وی با یادآوری اینکه توسعه واحدهای تولیدی را نیز در استان با جدیت پیگیری می‌کنیم، خاطرنشان کرد:‌ شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی در اردبیل مهم‌ترین ظرفیت ایجاد و راه‌اندازی واحدهای بزرگ تولیدی هستند که این ظرفیت نباید در پیچ و خم کارهای اداری مغفول بماند.

این مسئول در ادامه از احداث بزرگترین مجتمع واحدهای کارگاهی تولید پنیر در استان اردبیل خبر داد و گفت: با هدف متمرکز کردن تولیدکنندگان پنیر در استان و همچنین استفاده از ظرفیت موجود در منطقه این مجتمع کارگاهی احداث می‌‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل یادآور شد: هم اکنون واحدهای کارگاهی تولیدات پنیر در ییلاقات دشت مغان به صورت سنتی فعالیت می‌کنند که در صدد هستیم با احداث این واحدهای کارگاهی مجوزهای لازم برای تبدیل آن از حالت سنتی به صنعتی را ارائه و فعالیت این واحدها را تجمیع و بهداشتی‌تر کنیم.

ملاطفی بیان داشت: این واحدهای کارگاهی با متراژ 500 متر مربع و به صورت نقد و اقساط به تولیدکنندگان واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه مدیرعامل توسعه خوشه لبنی استان اردبیل نیز از مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته خوشه گزارشی ارائه داد و افزود: با حمایت و همکاری‌های صورت گرفته توسط کلیه ارگان‌های ذیربط اکنون خوشه لبنی در فاز پیاده‌سازی و عملیاتی است.

اسلام محمدی به تجمیع واحدهای کوچک لبنی بصورت یک شرکت مادر و در قالب یک برند مشترک اشاره کرد و گفت: با انجام این اقدام که متولی آن انجمن صنایع لبنی ایران است واحدهای غیر فعال و راکد بصورت متمرکز فعال شده و سبب حمایت‌های مشترک از جانب هم می‌شوند.

وی تدوین برنامه سال 91 را یادآور شد و ابراز داشت: این برنامه‌ها در سه حوزه آموزش و توانمندسازی، بازاریابی و نهاد‌سازی در نظر گرفته شده است که در این حوزه‌ها به برگزاری دوره‌های آموزشی و تورهای صنعتی برای واحدهای تولیدی و همچنین شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و برنامه‌های دیگر می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول