اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان:

کارفرمایان واحدهای تولیدی از معافیت 10 درصدی برخوردار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان گفت: کارفرمایان واحدهای تولیدی از معافیت 10 درصدی عوارض مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.

کارفرمایان واحدهای تولیدی از معافیت 10 درصدی برخوردار می‌شوند

محمد عرب‌کنگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در اجرای دستورالعمل اجرایی تبصره دو ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده، کارفرمایان واحدهای تولیدی که به منظور افزایش مهارت کارکنان در زمینه حفظ سلامت و صیانت نیروی کار و ارتقاء سطح آموزشی کارکنان با تایید اداره‌کل فنی و حرفه‌ای و اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اقدام کنند، با رعایت مفاد دستورالعمل می‌توانند 10 درصد عوارض تا سقف هزینه‌های انجام شده را درخواست تهاتر یا استرداد کنند.

وی افزود: مودیان موظف هستند هزینه‌های انجام شده در هر دوره مالیاتی را به شرح جدول فرم اعلام هزینه به همراه اصل صورتحساب، حساب‌های مربوط را حداکثر ظرف مدت 15 روز پس از پایان هر دوره مالیاتی به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ارائه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان اضافه کرد: این اداره‌کل نیز ظرف مدت 15 روز از دریافت فهرست هزینه‌ها، مراتب را به اداره‌کل امور مالیاتی اعلام می‌کند.

عرب‌کنگان بیان داشت: کارفرمایانی که به موجب آیین نامه ماده 154 قانون کار نسبت به ورزش کارکنان خویش اقدام کنند نیز می‌توانند طبق دستورالعمل از بخشودگی 10 درصدی عوارض مالیات بر ارزش افزوده استفاده کنند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول