اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد

فعالیت 21 مرکز درمانی اعتیاد در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از فعالیت 21 مرکز درمانی و بازتوانی اعتیاد در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 11 مرکز در بیرجند فعال است.

فعالیت 21 مرکز درمانی اعتیاد در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسن اکبری‌مطلق ظهر امروز در بازدید از مراکز بازتوانی اعتیاد بیرجند اظهار کرد: در سال گذشته 2 هزار و 900 نفر از خدمات این مراکز درمانی بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های دفتر اعتیاد سازمان بهزیستی استان افزود: ارائه طرح ساماندهی و توانمندسازی معتادان بهبود یافته و اجرای پایلوت آن برای نخستین‌بار در کشور از اهم این فعالیت‌ها است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از تدوین برش استانی پنج ساله برنامه‌های دفتر اعتیاد در راستای اجرایی شدن سند جامع پیشگیری از اعتیاد و زیرپوشش قرار دادن 40 درصد جامعه هدف خبر داد.

اکبری‌مطلق تصریح کرد: راه‌اندازی سایت پیشگیری اجتماع‌محور از اعتیاد برای نخستین‌بار در کشور در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود.

وی راه‌اندازی 137 تیم پیشگیری اجتماع‌محور از اعتیاد در استان را از دیگر فعالیت‌های دفتر اعتیاد سازمان بهزیستی استان برشمرد و گفت: همچنین نرم‌افزار جامع مصون‌سازی کودکان در برابر خطرات مصرف مواد اعتیادآور در سطح استان تدوین می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: اداره کل بهزیستی استان به عنوان دستگاه برتر عرصه پیشگیری از اعتیاد در سطح کشور از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر معرفی شده است.

اکبری‌مطلق با اشاره به برنامه‌های حوزه آموزش و پرورش ادامه داد: در سال گذشته اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال برای آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد به این حوزه اختصاص یافت.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول