اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر ورزش در امور جوانان انجام شد

تجلیل از 72 جوان برتر در گلستان

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از 72 جوان برتر گلستانی با حضور معاون ورزش در امور جوانان و جمعی از مسئولان استانی در سالن امام خمینی (ره) شهرستان گرگان برگزار شد.

تجلیل از 72 جوان برتر در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: جوانان استان گلستان با توانمندی و قابلیت‎هایی که از خود نشان دادند، در عرصه‎های مختلف جهانی خوش درخشیده و مایه مباهات کشور شدند.

قربانعلی پاشا خاطر نشان کرد: در آخرین روز از هفته جوان، فرصتی به دست آمد تا بتوانیم از نخبگان، ورزشکاران، هنرمندان، دانشجویان برتر دانشگاهی، مخترعان، مکتشفان و ... تقدیر و قدردانی کنیم.

وی نقش جوانان برومند گلستانی را در اهتزاز پرچم ایران در سطح آسیا و مسابقات بین‎المللی مهم خواند و اذعان کرد: این جوانان نشان دادند که اگر تلاش و عزم جدی داشته باشند مسیر موفقیت کوتاه و دست‌یافتنی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان ابراز داشت: در برگزاری این مراسم سازمان‎های مردم نهاد و تشکل‎های مختلف، همکاری خوبی را با این اداره کل داشتند که لازم است از تمامی آنها تشکر کنیم.

پاشا همچنین از حضور باشکوه مردم گرگان در مراسم تجلیل از 72 جوان برتر گلستانی تقدیر کرد.

این مراسم با حضور محمدصادق اکبری معاون وزیر ورزش در امور جوانان، حجت‎الاسلام سید علی طاهری و عیسی امامی نمایندگان مردم گرگان و آق‎قلا، رضا غلامی معاون برنامه‎ریزی استانداری گلستان، غلامرضا منتظری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدجواد هاشمی و رضا رویگری هنرمندان سینمای ایران در سالن امام خمینی (ره) شهرستان گرگان برگزار شد.

این مراسم با حضور 5 هزار گلستانی در شهرستان گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول