اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اعیاد شعبانیه

از 20 جوان هیئتی کرمانشاه تجلیل به عمل آمد

خبرگزاری فارس: همزمان با اعیاد پر برکت شعبانیه و ایام ولادت حضرت علی اکبر(ع) مراسم تجلیل از 20 جوان برگزیده و خادم هیئت در کرمانشاه برگزار شد.

از 20 جوان هیئتی کرمانشاه تجلیل به عمل آمد

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه در این مراسم معنوی که جمعی از ذاکران و مداحان اهل بیت(ع)، پیرغلامان و اقشارمختلف مردم حضور داشتند، مسئول جامعه مداحان ثارالله کرمانشاه در سخنانی به توفیق نوکری دربار اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: ستایشگری عشق اهل بیت(ع) ارزنده‌ترین زینت انسان‌های مومن در دنیا و آخرت است و اگر این شیدایی در جوانی باشد افضل‌تر است.

ناصر برکی افزود: ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) حقیقتا" به درستی روز جوان نامگذاری شده چراکه بهترین جوانی که در عنفوان جوانی و در بهترین حالت ممکن یعنی شهادت در رکاب امام زمانش خدا را زیارت کرد ایشان بود.

وی بر تلاش هرچه بیشتر برای حضور جوانان و نوجوانان در هیئات مذهبی و مراسم‌های معنوی تاکید کرد و گفت: نسل جوان و نوجوان تنها از طریق مسیر امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) است که به سعادت می‌رسند.

این ذاکر پیشکسوت اهل بیت(ع) در پایان گفت: فرهنگ عاشورا سینه به سینه و نسل به نسل به ما رسیده و همه ما در قبال نسل‌های آینده و انتقال درست این فرهنگ باید احساس مسئولیت کنیم و برگزاری این‌گونه همایش‌ها در کرمانشاه که یکی از مراکز مهم فرهنگی ایران اسلامی و دالان کربلای معلاست به توسعه این فضا کمک می‌کند.

در این مراسم از 20 جوان هیئتی کرمانشاه سید مهدی موسوی‌مهدویان، سید بختیار حیات‌غیبی، سید محمد توتیایی، محمد علی عموشاه، میثم باغ‌نی، طاهر نوروزی، ارسلان کریمی، محسن برکی، مازیار طاوسی‌کرمانشاهی، آرمین غلامی، حسن امیدوار، مغداد باغ‌نی، مجتبی کریمی، محمد جواد کنجوری، محسن طاوسی‌کرمانشاهی، مصطفی کریمی، علی امیدوار، محمد سجاد برکی، امیر تقی‌پور و فرهاد مرادی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول