اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری مراسم اختتامیه

منتخبین جشنواره خزان تا بهار تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری، آموزشی خزان تا بهار برگزار و از منتخبین این جشنواره تجلیل شد.

منتخبین جشنواره خزان تا بهار تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی خزان تا بهار ظهر امروز در سالن شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، علیرضا خلیلی دبیر جشنواره خزان تا بهار به سخنرانی پرداخت و با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در هر چهار بخش جشنواره گفت: برگزاری مسابقات گوناگون هنری، فرهنگی و ورزشی، کلاس‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان و خانواده‌ها و دوره‌های مختلف تربیتی از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

وی افزود: توجه به روستاها و مراکز تابعه استان در برنامه‌های آتی در دستور کار قرار دارد و این کار برای نخستین بار در قم صورت گرفته و تبلیغات خوبی نیز در این خصوص انجام شده است اما باید توجه داشت که چنانچه همه دستگاه‌ها در این زمینه همکاری گسترده داشته باشند می‌توان به نتایج بهتری دست یافت و الگوهای صحیح را به مردم معرفی کرد.

در ادامه سیدمرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم طی سخنانی اظهار کرد: مبارزات انتظامی، قضائی و فرهنگی از جمله راهکارهای پیشگیرانه نظام اسلامی در خصوص مبارزه با مواد مخدر بوده است به طوری که کشورمان انواع راه‌ها را در این زمینه آزمایش کرده است.

وی ادامه داد: فرهنگ و هنر ظرفیت بسیار زیادی در خصوص مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های آن دارند بنابراین در جشنواره خزان تا بهار این مسئله مورد تاکید قرار گرفته است و می‌توان این مسئله را استفاده‌ای هوشمندانه دانست.

اجرای تئاتری بی‌کلام در خصوص چگونگی ترک اعتیاد و نجات فرد معتاد میان برنامه‌ای بود که با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان در این مراسم روبه‌رو شد.

سخنرانی مسئول اطلاع‌رسانی یکی از تشکل‌های ترک اعتیاد قم، برنامه بعدی این مراسم بود. ایزدی در سخنان خود با تاکید بر شناخت و ارتباط با خداوند به عنوان مهم‌ترین راه در ترک اعتیاد گفت: خودشناسی و جبران خسارت‌های مادی و معنوی وارد شده به خانواده‌ها در کنار مراقبت روزانه از رفتارها در مراحل بعدی ترک اعتیاد قرار دارند.

در ادامه مراسم اختتامیه جشنواره خزان تا بهار، کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم در سخنانی با تاکید بر تلاش همه مسئولان در راستای محافظت از جوانان گفت: برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشند که جوان خود به دنبال محافظت از خویش باشد و در این میان مجموعه اقدامات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: جامعه باید جوانان خود را محافظه‌کار بار آورد زیرا عدم دستیابی جوانان به امکانات مادی و معنوی آنها را در سخت‌ترین و بدترین شرایط قرار می‌دهد و از جمله عوامل مهم در ورود آنها به فضای اعتیاد می‌شود بنابراین تمام مسئولان انتظامی، فرهنگی و اقتصادی باید تلاش خود را به کار گیرند زیرا برخوردهای قهری و فیزیکی تنها در انتهای کار باید وجود داشته باشد.

پخش نماهنگی از فعالیت‌های صورت گرفته در طول مدت برگزاری جشنواره خزان تا بهار بخش دیگری از این مراسم بود و پس از آن نیز با اهدای لوح تقدیر و جوایزی، از برگزیدگان و منتخبان این جشنواره در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی تجلیل شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول