اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل ورزش و جوانان فارس

جوانان برتر فارس تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسمی که به همت اداره کل ورزش و جوانان فارس و با حضور مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری فارس برگزار شد، جوانان برتر استان تجلیل شدند.

جوانان برتر فارس تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری فارس صبح امروز در همایش تجلیل از جوانان فرهیخته و توانمند استان فارس اظهار داشت: دوران جوانی به سرعت در حال گذر است و برنامه‌ریزی و داشتن یک هدف مشخص برای استفاده موثر از این ایام طلایی می‌تواند تضمین‌کننده سعادت و موفقیت فرد در مقاطع بعدی زندگی او باشد.

به گفته امیر رئوف، امروز نظام سلطه در اوج درماندگی از تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران است و با وجود توطئه‌ها و اقدامات مختلفی که در این 30 سال انجام دادند نه تنها گوشه‌گیری و انزوای ایران رقم نخورد بلکه هر روز بر اقتدار این نظام افزوده شد.

رئوف تصریح کرد: پیشرفت‌های چشمگیر ایران در عرصه‌های مختلف امروز قابل کتمان نیست و بخش بزرگی از آن به دست جوانان مومن و پرتلاش این دیار رقم خورده چنانکه به اعتراف نهادهای بین‌المللی ایران دو درصد تولید علم جهان را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی اکنون در جایگاهی قرار دارد که اردوگاه استکبار در میان خود از ادامه تقابل با آن دچار تردید شده‌ است.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری فارس با گرامی‌داشت یاد شهدای انرژی هسته‌ای و به‌ویژه شهید مصطفی احمدی‌روشن گفت: تمام این اقتدار و عزت مدیون همت جوانان این مرز و بوم است و عزم تمام تلاشگران عرصه‌های مختلف در اعتلای نظام جای قدردانی فراوان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس دیگر سخنران این همایش بود که بر تلاش تمام دستگاه‌ها و ادارات این استان در راستای ارتقای فعالیت‌های مرتبط با جوانان تاکید کرد.

سید غلامرضا کمانه ادامه داد: امیرالمومنین (ع) می‌فرمایند شروع کار را به جوانان بسپار تا با جسارت تغییر را آغاز کنند اما ادامه آن را به پیر واگذار تا با تجاربش تو را به سرمنزل مقصود رهنمون سازد.

وی تصریح کرد: بنابر همین گفته مولا علی (ع)، وجود مشاوران جوان برای مدیران دستگاه‌ها را نخستین شرط ایجاد تحول در امور مختلف و ایجاد برنامه‌های نوین در جامعه می‌دانیم.

در این جشنواره از جوانان برتر در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، کشاورزی و ... تجلیل به عمل آمد و سه تن از شهدای جوان این استان که در زمینه‌های ویژه ورزشی و اجتماعی پیش از حضور خود در دفاع مقدس موفقیت کسب کرده بودند به عنوان شهید برتر معرفی شده و هدایایی به رسم یادبود به خانواده آنان اهدا شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول