اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون کشتی عراق:

آماده تمدید قرارداد با مربی کشتی مازندرانی هستیم

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون کشتی کشور عراق گفت: به دنبال تمدید قرارداد با شیرزاد سرمربی سابق کشتی تیم ملی کشتی فرنگی عراق هستیم.

آماده تمدید قرارداد با مربی کشتی مازندرانی هستیم

عبدالکاظم شعلان امروز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: به همراه هیئتی 9 نفره متشکل از مربیان، داوران و مسئولان کشتی این کشور عازم آمل شدیم.

این مسئول در مورد سفر به مازندران افزود: برای مشارکت کشتی کشورشان با مازندران برای آمادگی و همکاری هرچه بهتر برای مسابقات آسیایی نوجوانان در قرقیزستان و همچنین دیدار، مذاکره و گفت‌وگو با سعید شیرزاد مربی نام‌آشنای آملی به مازندران آمدیم.

شعلان با بیان اینکه در همه ادوار عراق در مسابقات آسیایی کشتی نوجوانان حضور داشت، تصریح کرد: امسال نیز شش کشتی‌گیر آزادکار و شش کشتی‌گیر فرنگی‌کار از این کشور عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

وی با اعلام اینکه این مربی کارکشته ایرانی به مدت یک سال و نیم سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان عراق را برعهده داشت، ادامه داد: شیرزاد یکی از بهترین مربیان کشتی فرنگی ایران است که کشتی را خوب می‌فهمد و می‌تواند به خوبی به شاگردانش انتقال دهد البته با وجود او در بخش فرنگی توانستیم افتخارات بزرگی را کسب کنیم.

دبیر فدراسیون کشتی کشور عراق درباره چگونگی آشنایی با شیرزاد ابراز داشت: دو سال قبل برای نخستین‌بار در مسابقات کشتی فرنگی جام وهبی امره در ترکیه با کارآیی این مربی آشنا شدم تا او را به خدمت تیم ملی عراق درآوردم.

شعلان تصریح کرد: در مسابقات کشتی فرنگی قطر توانستیم با وجود این مربی آملی نتایج خوبی کسب کرده و کشتی‌گیران عراقی با کسب مدال طلا برای نخستین‌بار در مسابقات کشورهای عربی به مقام نخست دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در یک سال و نیم حضور شیرزاد در کشتی عراق تحولات بزرگی را شاهد بودیم، عنوان کرد: 100 درصد در ورزش کشتی عراق تحولاتی را شاهد بودیم برای مثال دو فرزندم که در کشتی هیچ حرفی برای گفتن نداشتند توانستند در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

این مسئول متذکر شد: بعد از مسابقات کشتی المپیک 2012 لندن درصدد هستیم که با این مربی کارکشته همکاری داشته باشیم و با تمدید و انعقاد قرارداد دوباره شاهد حضورش در کشور عراق باشیم البته این مربی نیز نیاز به استراحت و تفکر دارد تا به سئوالات و درخواست‌های ما پاسخ دهد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور عراق در پایان اذعان داشت: ما با این مربی سرشناس دوستی خانوادگی داریم و همیشه در تماس‌های تلفنی علاوه بر اینکه جویای احوالش هستیم خواستاریم تا دوباره تیم ملی عراق را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول