اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان چناران:

12 چوخه‌کار برتر مسابقات کشتی با چوخه چناران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان چناران گفت: شانزدهمین دوره مسابقات کشتی با چوخه چناران با معرفی نفرات برتر اوزان چهارگانه پایان یافت.

12 چوخه‌کار برتر مسابقات کشتی با چوخه چناران معرفی شدند

محمدرضا سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهارکرد: 100 چوخه‌کار از شهرستان‌های مختلف استان‌های خراسان رضوی و شمالی به مناسبت میلاد با سعادت "حضرت ولی‌عصر (عج)" در یک روز رقابت در گود "شهدای چناران" با یکدیگر رقابت کردند.

وی اظهار کرد: در وزن 70 کیلوگرم اسماعیل صفت گل از سرخس، مهدی حاتمی و ابوذر پیش‌قدم هر 2 از چناران به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی اضافه کرد: حامد قادری، هادی قدیمی و مجتبی زمانی به ترتیب از چناران، اسفراین و قوچان در وزن 80 کیلوگرم عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: در وزن 90 کیلوگرم نیز هادی احدی رتبه اول، ایمان حاتمی رتبه سوم، هر 2 از چناران و مهدی نصیری از مشهد مقام دوم را به‌ دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 100 کیلوگرم محسن خنده و محسن جعفرزاده هر دو از چناران اول و دوم شدند و نیز جواد سالاری از روستای "گنابادِ مشهد" به مقام سوم دست یافت و هم‌چنین از کمیته فنی مسابقات کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

در نتایج تیمی چناران اول و سرخس و مشهد نیز دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ب30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول