اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تودیع فرماندار بستک تشریح شد

اظهارات فرماندار سابق در مورد وضعیت مدیریتی بستک

خبرگزاری فارس: جواد قناعتی فرماندار سابق بستک در مراسم تودیع خود به ذکر نکاتی پیرامون وضعیت مدیریتی عالی این شهرستان در قبل و بعد از بر عهده‌گیری این سمت پرداخت.

اظهارات فرماندار سابق در مورد وضعیت مدیریتی بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی عصر شنبه در آیین تودیع فرماندار این شهرستان با اشاره به برنامه‌های اعلام شده در بدو دوران مسئولیت خود اظهار داشت: در آغاز شروع به کار در فرمانداری جو حاکم بر مجموعه فرمانداری بسیار سیاست‌زده بود به طوری که افراد رغبتی به حضور در فرمانداری نداشتند اما با اعمال مدیریت صحیح، اقتدار در امور، اجرای قانون، صداقت در کار، عدم وعده‌های دروغین و حذف امور غیر قابل انجام و خلاف قانون، صداقت با مردم، برقراری اتحاد، وحدت تعامل بین مردم و مسئولان، تلاش شبانه‌روزی برای تحقق فعالیت‌های عمرانی به زمین مانده، عدم دست‌مایه قرار دادن دین و مذهب برای حفظ قدرت، ایجاد روحیه امید در مردم و باور و پذیرش عمومی از فرمانداری به عنوان خانه امید مردم، پرهیز از سیاست‌زدگی، به حول و قوه الهی توانستیم شهرستان را در مسیر پیشرفت و عمرانی در ابعاد مختلف هدایت کنیم که این را برای خود افتخار می‌دانم.

جواد قناعتی در ادامه از مردم بستک به عنوان مردمی مهربان، قدرشناس، فرهنگی و با اصالت یاد کرد و افزود: بستک دارای مردمانی با پیشینه فرهنگی بسیار غنی است از همین‌رو وقتی توسعه و آبادانی و کار توأم با صداقت مسئولان و خادمان خود را دیدند احساس امید در آنان زنده شد.

سرپرست فرمانداری بستک نیز که در این مراسم معرفی شد، با اشاره به تغییر مدیریت گفت: تغییر مدیریت‌ها امری عادی و طبیعی است در واقع این تغییرات به منزله چرخش مدیران برای انجام بهتر امور است، منتهی در این مسیر مدیران بایستی اهداف را گم نکنند.

فلکناز دهقانی از خدمت به مردم به عنوان محوری‌ترین فعالیت کاری خود نام برد و خاطرنشان کرد: فرماندار شهرستان خدمات بسیار شایان توجهی در عرصه‌های مختلف داشتند که رضایت عمومی را به دنبال داشته است و ما نیز به عنوان خدمتگزار کوچک این مردم تلاش خواهیم کرد با اقتدار و صلابت در جهت اجرای قانون، تحقق برنامه‌ها و اهداف نظام عالیه جمهوری اسلامی، صداقت در امور با بهره‌گیری از مدیریت زمان به عنوان دستگاه حاکمیتی جایگاه واقعی خود را تثبیت کنیم.

وی از "خدمت بی‌منت به مردم" به عنوان شاخصه مهم مدیریتی نام برد و افزود: بایستی با ارائه برنامه‌های مؤثر و کارآمد فعالیت‌های هدفمند را در برنامه‌های خود تعریف و براساس آن حرکت را آغاز کنیم.

دهقانی در ادامه فراهم کردن زمینه‌های تولید و اشتغال، تسریع در فعالیت‌های عمرانی، استفاده از نظرات مشورتی کارشناسان و برنامه‌ریزان حوزه‌های مختلف شهرستان برای بهبود فعالیت‌ها به عنوان مهم‌ترین اهداف کاری خود نام برد و خواستار همکاری هر چه بیشتر مسئولین و مردم در این زمینه شد.

این مقام مسئول در پایان با تجلیل از "خدمات صادقانه" فرماندار سابق این شهرستان فعالیت‌های انجام شده را مطلوب ارزیابی و از فرماندار به عنوان شخصیتی مقتدر، دلسوز، مدیر، مردم‌دار و "در یک کلام انسان وارسته و توانمند" نام برد و از حسن اعتماد استاندار به لحاظ سپردن امانت و مسئولیت، تشکر و اظهار امیدواری کرد که بتواند نتیجه این اعتماد را با انجام کار خوب و پسندیده که مورد رضایت مردم و خداوند است با همکاری مردم و مسئولان شهرستان انجام دهد.

در این مراسم هم‌چنین امام جمعه شهرستان، امام جمعه اهل سنت شهر بستک، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به نمایندگی از سایر بخش‌ها، خدمات فرماندار سابق را بی‌نظیر عنوان و با تجلیل برای این مدیر آرزوی موفقیت و به‌روزی در سمت جدید کردند.

گفتنی است جواد قناعتی بعد از اتمام مسئولیتش در مجموعه فرمانداری شهرستان بستک به سپاه پاسداران فجر استان فارس بازگشت.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول