اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان تشریح کرد

رد شایعات پیرامون جابجایی فرماندار بستک

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه قناعتی فرماندار بستک یکی از فرمانداران قوی و کارآمد هرمزگان است، گفت: بر خلاف شایعات موجود، تغییر "قناعتی" از سمت فرمانداری به درخواست و اصرار شخص وی بوده است.

رد شایعات پیرامون جابجایی فرماندار بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک واقع در شمال غربی مرکز استان هرمزگان، گل‌محمد بامری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار و سرپرست فرمانداری این شهرستان با اشاره به شعارهای جدایی دین از سیاست توسط عده‌ای از روشنفکران در اوایل انقلاب گفت: این عده در زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی مدعی بودند که حکومت مبتنی بر دین نمی‌تواند دوام داشته و موفقیت کسب کند اما شما شاهد هستید که پس از گذشت قرن‌ها نه تنها توانسته به خوبی مدیریت جامعه را به دست گیرد بلکه باعث گسترش این شیوه حکومت در سایر کشورهای مسلمان منطقه هستیم که بر گرفته از مدل جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان توجه به قرآن و ارزش‌های اسلامی‌، مقابله با ظلم و استبداد و حمایت از مظلومان جهان به ویژه مسلمانان را یک وظیفه و تکلیف نظام اسلامی دانست و افزود: هر چه انقلاب بالنده‌تر و شکوفاتر به سمت جلو حرکت می‌کند شعارهای اول انقلاب پررنگ‌تر نمود پیدا می‌کند و اگر امروز جمهوری اسلامی توانسته مدل حکومت‌های منطقه را تغییر و مردم خواستار حکومت دینی در کشورهای خود شوند به برکت حفظ شعارهای اولیه انقلاب یعنی استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و استبداد و حمایت از ملل مظلوم جهان است.

وی سفرهای استانی هیئت دولت و سفرهای شهرستانی استاندار را نشانه خدمتگزاری دولت به مردم عنوان کرد و گفت: حضور ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت در استان‌ها و شهرستان‌ها نشانه عزم جدی دولت جهت خدمت خالصانه به بندگان خدا و حل مشکلات محرومان جامعه است.

بامری با تجلیل از "عملکرد مثبت" فرماندار در طی مدت هفت ماهه مدیریت عالی شهرستان، گفت: ایجاد همدلی، صفا، صداقت، مردم‌داری، هماهنگی، تعامل، برنامه‌ریزی، هدایت و رهبری سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و اهداف دولت، صداقت در امور، شجاعت در تصمیم‌گیری، اقتدار در اجرای قانون، حمایت از محرومان و اقشار آسیب پذیر، برقراری اتحاد و وحدت و انسجام بین مسئولان شهرستان، توانمندی و کارآمدی به عنوان صفات و خصوصیات  "قناعتی" فرماندار شهرستان بستک شناخته می‌شود.

بامری گفت: "قناعتی" طی این مدت توانست به نحو مطلوب و شایسته‌ای از خود یک کارنامه درخشان در شهرستان بر جای گذارد و آهنگ توسعه و پیشرفت را سرعت بخشد.

وی در پایان با رد شایعات تغییر مدیریت شهرستان که عده‌ای مطرح کرده بودند گفت: با توجه به اعلام نیاز سپاه پاسداران، قناعتی فرماندار شهرستان از مدت‌ها قبل درخواست ادامه خدمت در سپاه را داشتند و اگر همین الان از رأی و نظر خود برگردند مراسم تودیع و معارفه‌ای نخواهیم داشت، زیرا مردم از این مدیر قوی و توانمند اظهار رضایت دارند منتهی به دلیل اصرار زیاد شخص ایشان برای الحاق دوباره به سپاه فجر، استاندار محترم و وزارت کشور موافقت کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان افزود: سرپرست فرمانداری نیز با قدرت و صلابت راه ایشان را ادامه خواهند داد و برای ما آن چه مهم است اجرای سیاست‌های عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری، اجرای قانون و پیشبرد برنامه‌های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دولت است.

در این مراسم فلکناز دهقانی به عنوان سرپرست فرمانداری بستک معرفی و از زحمات جواد قناعتی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول