اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سازمان مردم نهاد استان مازندران:

برنامه‌های سازمان مردم نهاد در مازندران استقبال نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده سازمان مردم نهاد استان مازندران برنامه‌های سازمان مردم نهاد در بین مدیران میانی استان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

برنامه‌های سازمان مردم نهاد در مازندران استقبال نمی‌شود

علی فلاح در حاشیه برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: سازمان مردم نهاد مازندران دارای ظرفیت بسیار مناسبی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان است.

وی تصریح کرد: با تشکیل سازمان مردم نهاد و به پشتوانه مردمی بودن این نهاد ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه‌های بسیار بزرگ و منطقی در کشور است.

نماینده سازمان مردم نهاد مازندران خاطرنشان کرد: این سازمان داری تشکل‌های متعدی است و برای اجرای برنامه‌های مهم و حساس نیاز به همدلی و همراهی مسئولان دارد.

این مسئول با اعلام اینکه مسئولان ارشد استان مازندران نسبت به برنامه‌های سازمان مردم نهاد نظر مناسب دارند، بیان داشت: برنامه‌های سازمان مردم نهاد در بین مدیران میانی استان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

وی تاکید کرد: سازمان مردم نهاد در کشور یک مجموعه‌ای تازه‌ تاسیس در حال شکل گیری است و این مجموعه برای اجرای برنامه‌های با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی نیاز به همراهی و همدلی همه جانبه دارد.

فلاح ادامه داد: ظرفیت‌های مناسبی در سازمان‌های مردم نهاد استان برای جلوگیری از برنامه‌ای با موضوع کاهش اجتماعی وجود دارد که از این ظرفیت‌های به خوبی بهره‌برداری نمی‌شود.

نماینده سازمان مردم نهاد مازندران عنوان کرد: بیشتر فعالیت‌های این سازمان به صورت خود جوش و مردمی انجام می‌شود، ولی در برخی برنامه‌ها مهم و گسترده که دغدغه جدی مردم ومسئولان است ما نیاز به همراهی و مدیران میانی استان داریم.

وی متذکر شد: همراهی و همدلی همه جانبه مدیران و مسئولان در سطح استان نسبت به اجرای بسیاری از برنامه‌ها با موضوع کاهش اجتماعی می‌تواند اثرگذار باشد.

این مسئول در پایان هدف از فعالیت سازمان مردم نهاد در مازندران را کمک به کاهش فعالیت‌های اجتماعی برای کاهش دغدغه‌ای دولت در آسیب‌های اجتماعی افراد ذکر کرد و اذعان داشت: این سازمان یک مجموعه مردمی غیرسیاسی است و با هدف کمک به کاهش معضلات اجتماعی فعالیت می‌کند.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول