اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی:

17 سازمان مردم نهاد در شهرستان دشتی ثبت شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرماندار دشتی گفت: در حوزه جوانان تعداد 17 سازمان مردم‌نهاد و 22 کانون مساجد در دشتی ثبت شده است.

17 سازمان مردم نهاد در شهرستان دشتی ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حسین باغداری عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات جوانان دشتی که به مناسبت روز جوان با حضور جوانان تشکیل شد اظهار داشت: برای بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان در دشتی برنامه‌های خوبی در دستور کار داریم.

معاون فرماندار دشتی با بیان اینکه تعداد 180 هیئت مذهبی در شهرستان دشتی فعال هستند افزود: تعداد شش تشکل جوانان در نیروی انتظامی ثبت شده است. چهار انجمن خیریه، هفت مؤسسه قرآنی، دو آموزشگاه هنری و پنج کانون  تبلیغاتی در این شهرستان فعال هستند.

معاون سیاسی فرماندار دشتی گفت: در حوزه جوانان تعداد 17 سازمان مردم‌نهاد و 22 کانون مساجد در دشتی ثبت شده است.

امام جمعه خورموج نیز جوانان را سرمایه آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: جوانان ما از علی‌اکبر حسین(ع) الگو گرفته‌اند و امروز الگوی جوانان ایران اسلامی الگو برای جوانان دیگر کشورها هستند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: عزت و اقتدار همیشه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، مرهون همت و مجاهدت والای جوانان دیروز و امروز در کشور است.

وی ادامه داد:  جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس با ایستادگی در مقابل استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی اخلاص، بصیرت و شجاعت امروز الگویی بی‌بدیل برای ملت‌های آزادیخواه در جهان شده‌اند.

شایان ذکر است در این جلسه که 120 نفر از جوانان موفق حضور داشتند چند تن از جوانان به مسائل و مشکلات جوانان شهرستان دشتی پرداختند و در پایان به 60 نفر از آنها جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول