اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان استان بوشهر:

12 اثر برگزیده همایش اهل قلم در دشتی انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: با نظر داوران، 12 اثر برگزیده همایش اهل قلم در دشتی انتخاب شدند.

12 اثر برگزیده همایش اهل قلم در دشتی انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سمیه رسولی صبح امروز در چهارمین همایش آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکردی کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: روز قلم نه تنها در تاریخ ما ایرانی‌ها بلکه در اسلام در جایگاه رفیعی قرار دارد.

مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر یادآور شد: اگر نبود قلم حضرت امام(ره) و نوشته‌های ایشان در اعلامیه‌هایی که در زمان انقلاب منتشر می‌کردند و به دست مردم می‌رساندند، اکنون ما طعم شیرین رهایی، آزادی، عزت و افتخار را نمی‌توانستیم بچشیم.

رسولی خاطر نشان کرد: این همایش، چهارمین همایش اهل قلم و سوار سبزپوش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است که در شهرستان دشتی برگزار می‌شود زیرا این شهرستان دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ادبی زیادی است و برای همه اثبات شده است.

وی یادآورشد: شهرستان دشتی دارای پیشینه بسیار ارزشمند در زمینه ادب بومی محلی و ادبیات کلاسیک ایران است.

رسولی گفت: دبیرخانه این جشنواره در محل مرکز فرهنگی هنری خورموج از فروردین ماه آغاز به کار کرد و 40 اثر از پنج مرکز از شهرستان‌های استان به دبیرخانه ارسال شد که از بین این آثار 12 اثر برگزیده شدند.

وی به اهداف این جشنواره اشاره کرد و افزود: اهدفی که ما دنبال می‌کردیم در این همایش آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ انتظار و قدم برداشتن در راه رسیدن به یک نوجوان یا کودک شیعه منتظر واقعی بود.

رسولی پرورش قلم و استعداد ادبی کودکان و نوجوانان در راه ولایت و امامت با موضوع مهدویت و ایجاد روحیه اعتماد به نفس اعضا برای حضور در جوامع گسترده‌تر را یکی دیگر از اهداف این همایش عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول