اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنوراه اینترنتی دخیل

نویسنده جوان بسیجی فارس برتر شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان فارس گفت: نویسنده جوان بسیجی این سازمان در جشنواره سراسری اینترنتی داستان کوتاه دخیل برگزیده کشوری شد.

نویسنده جوان بسیجی فارس برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت حسنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معصومه کلانتری از اعضای فعال انجمن داستان و مسئول انجمن نقاشی سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر فارس است که توانست جزو 17 نفر برگزیده‌ کشوری قرار گیرد.

وی ادامه داد: نویسندگان شرکت کننده در جشنواره سراسری اینترنتی داستان کوتاه کوتاه کوتاه دخیل (داستان‌های 73 کلمه‌ای) مجاز به ارسال سه اثر خود به دبیرخانه جشنواره بودند.

حسنی گفت: موضوع نخستین جشنواره سراسری اینترنتی داستان کوتاه کوتاه کوتاه دخیل (داستان‌های 73 کلمه‌ای) با محوریت عاشورا و دفاع مقدس بود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر فارس بیان داشت: آثار ارسال شده به جشنواره دخیل در سه مرحله داوری شد که نتایج مرحله اول در 20 اسفند ماه جاری اعلام شد اما نتایج داوری مرحله نهایی در 20 فروردین ماه سال آینده اعلام می‌شود.

حسنی ادامه داد: داوری این جشنواره در سه مرحله و بر اساس مجموع امتیازات کسب شده افراد شرکت کننده بود که در مرحله اول تنها داستان‌هایی که چارچوب داستانک را رعایت کرده بودند به مرحله بالاتر راه یافتند و در مرحله بعد داستان‌هایی که علاوه بر رعایت چارچوب داستانک، محتوا و مضمون آنها عاشورا و دفاع مقدس بود که به مرحله سوم رسیدند.

وی گفت: در 20 فروردین ماه سال آینده تنها سه اثر از آثار راه یافته به مرحله نهایی به عنوان اثر برگزیده و یک اثر به عنوان داستان ممتاز انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول