اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اکران فیلم "مرادو"

نویسنده کتاب "مرادو" در کرمان تجلیل می‌شود

خبرگزاری فارس: کارگردان کرمانی گفت: همزمان با اکران فیلم "مرادو" در 16 اسفند ماه سال جاری از محمدعلی آزادیخواه نویسنده کتاب "مرادو" تجلیل به عمل می‌آید.

نویسنده کتاب "مرادو" در کرمان تجلیل می‌شود

مجتبی صفرعلیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: فیلم سینمایی "مرادو" 16 اسفند ماه سال جاری با حضور مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و استاندار کرمان در محل سینما تماشا کرمان اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه مرادو نخستین فیلم سینمایی است که در استان کرمان تولید شده است، تصریح کرد: این اثر یک ریسک بزرگ در زندگی من بود و اکنون از نتیجه کار راضی هستم.

صفرعلیزاده تصریح کرد: سلیقه مخاطبان فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در کشور به سمت و سوی آثار طنز و غیرفاخر رفته و از سینمای ناب و معناگرا فاصله گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فیلم سینمایی "مرادو" یک اثر معناگرا به شمار می‌رود، ابراز داشت: محتوای این فیلم ساده و روان است.

صفرعلیزاده افزود: مدیران فرهنگی باید از تولید فیلم‌های فاخر در استان کرمان حمایت کنند تا فیلم "مرادو" نخستین و آخرین فیلم سینمایی تولید شده در این خطه نباشد.

وی از آیین رسمی رونمایی از فیلم سینمایی "مرادو" در کرمان در روز 16 اسفند ماه در سال جاری خبر داد و بیان داشت: در روز 18 اسفند ماه نیز آیینی با حضور عوامل فیلم برگزار می‌شود.

صفرعلیزاده ابراز داشت: با توجه به اینکه همواره باید به پیشکسوتان احترام گذاشت، آیین بزرگداشت محمدعلی آزادیخواه نویسنده برجسته استان کرمان و صاحب اثر "مرادو" در کرمان برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول