اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور اجرایی دبیر جشنواره:

جشنواره کودک باید تا 3 سال آینده کادرسازی شود

خبرگزاری فارس: مشاور اجرایی دبیر جشنواره گفت: به طور خوش‌بینانه جشنواره فیلم کودک در اصفهان باید تا سه سال آینده کادرسازی شود.

جشنواره کودک باید تا 3 سال آینده کادرسازی شود
مسعود احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان یک کار حرفه‌ای‌ و بین‌المللی است و باید کادر اجرایی حرفه‌ای‌ و آموزش دیده در رأس این کار باشند.
وی ادامه داد: فرقی در اینکه این نیروها از اصفهان یا تهران باشد، ندارد ولی مهم این است کسانی که دغدغه برگزاری جشنواره فیلم کودک را دارند، این کار را هدایت کنند.  
مشاور اجرایی دبیر جشنواره با اشاره به اینکه برگزاری یک جشنواره ظرایف بسیاری به همراه دارد، بیان داشت: هر کاری از دور راحت به نظر می‌رسد و همه گمان می‌کنند از عهده این کار بر می‌آیند، ولی در واقع از حلقه‌های متصل به هم و همکاری یکدیگر تشکیل شده است.
وی ادامه داد: تربیت نیرو برای کادر اجرای جشنواره لازم است و به طور خوش‌بینانه جشنواره فیلم کودک در اصفهان باید تا سه سال آینده کادرسازی شود، تا بتوان بعد از آن به نتیجه رسید.
احمدیان با اشاره به اینکه فضای جشنواره می‌طلبد که هر ذائقه‌ای را تأمین کند، تصریح کرد: جشنواره کودک به تولید کنندگان این اجازه می‌دهد، تا کالای خود را به این بهانه عرضه کنند، حال ممکن است در سطح عالی هم قرار نداشته باشد.
وی اضافه کرد: تولید فیلم در جشنواره فیلم کودک حلقه نخست شکل‌گیری جشنواره است و فضای ارتباط با فیلم‌سازان به طور مستقیم در این دوره‌ی زمانی ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول