اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس تاکید کرد:

رویکرد بسیج مهندسان کادرسازی برای نظام در محیط‌های تخصصی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: بسیج مهندسان، ایجاد همبستگی بین نیروهای باورمند به اهداف انقلاب است.

رویکرد بسیج مهندسان کادرسازی برای نظام در محیط‌های تخصصی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی شامگاه یکشنبه در نشست با اعضای شورای هماهنگی کانون مهندسان شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: هدف بسیج مهندسان کادرسازی و ایجاد همبستگی بین نیروهای باورمند به اهداف انقلاب و نظام اسلامی است که اگر این کادر سازی انجام بگیرد سرعت دستیابی به اهداف انقلاب بیشتر می‌شود.
وی با بیان اینکه دسترسی به افراد باورمند به اصول انقلاب از جمله مهندسان در ارتباط مستقیم با سازندگی کشور است، تصریح کرد: بنای رشد و توسعه بر علم و تخصص است و برای اینکه که این علم و تخصص را در قالب جریان انقلابی داشته باشیم بسیج مهندسان مرکزی برای انسجام نخبگان علمی کشور برای اهداف انقلاب است. 
فرماندار شهرستان گنبدکاووس همچنین به رویکردها و ماموریت‌های شورای هماهنگی کانون بسیج مهندسان اشاره کرد و گفت: بسیج مهندسان این ظرفیت را فراهم می‌کند که مهندسان همراه با تخصص، تعهد لازم را نیز کسب کنند.
احمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: با تعمیق بسیج در عرصه‌های مختلف روحیه کار و تلاش همراه با تعهد در جوانان توسعه پیدا می‌کند.
وی تصریح کرد: بسیج مهندسان به‌عنوان یک مجموعه فکری و تصمیم ساز توانمند با توجه به ظرفیت‌های استانی است که می‌تواند چالش‌های پیش روی استان را شناسایی و با مشاوره صحیح برطرف کند.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: هدف از تشکیل بسیج مهندسان در استان‌ها جایگاه فکری، مشاوره‌ای، ایده پردازی‌، تصمیم سازی‌، تأثیرگذاری است که راه آینده هر استان را طراحی و برنامه‌ریزی می‌کند.
احمدی خاطرنشان کرد: بسیج مهندسان می‌توانند بیشترین نقش را در توسعه و سازندگی استان داشته باشند.
وی با تاکید بر عمق بخشی فرهنگ بسیج در جامعه اسلامی ابراز داشت: اگر بسیج در جامعه تعمیق و توسعه یابد نظام اسلامی ماندگار می‌شود.
سرپرست بخشداریی داشلی‎برون و عضو شورای هماهنگی کانون مهندسان شهرستان  گنبدکاووس نیز گفت: بسیج مهندسان به عنوان یک پشتوانه قوی برای طرح‌های زیربنایی‌، سندهای آمایش و آموزش مهندسی استان هستند.
فرهاد شیبک اذعان داشت: بسیج مهندسان در این شهرستان در گروه‎های عمران، صنعت و معدن، فناوری اطلاعات و ارتباطات دارای انجمن‎های مشترک خواهد بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول