اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت الاسلام والمسلمین ارباب سلیمانی عنوان کرد

توجه به کادرسازی در کانون‌های فرهنگی مساجد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تربیت نیروهایی با تفکر قرآنی و مسجدی را مورد توجه و تاکید قرار داد و یکی از برنامه‌های این نهاد را کادرسازی عنوان کرد.

توجه به کادرسازی در کانون‌های فرهنگی مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی امشب در در دیدار با آیت‌الله سبحانی به تشریح وظایف و برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد پرداخت و تاکید کرد: ارتقا سطح مساجد و کارکردهای آن از جمله وظایفی است که ما دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود که مساجد به جایگاه گذشته خود بازگردند، افزود: یکی از اهدافی که در کانون‌های مساجد دنبال می‌کنیم، کادرسازی است.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تربیت نیروهایی با تفکر قرآنی و مسجدی را مورد توجه و تاکید قرار داد و گفت: اگر چنین نیروهایی در مساجد تربیت شوند، در آینده در هر جایی که مشغول فعالیت شوند، ادامه دهنده راه امام و انقلاب خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 13 هزار کانون فرهنگی و هنری در مساجد کشور راه‌اندازی شده است، تاکید کرد: برگزاری تفسیر قرآن ویژه جوانان و نوجوانان از جمله برنامه‌های ما در کانون‌های فرهنگی مساجد است.

ارباب سلیمانی با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه در مساجد کشور، از خرید 4 میلیارد تومان کتاب‌های دینی و کمک درسی برای تقویت کتابخانه‌های کانون‌های مساجد در سراسر کشور خبر داد.

وی گفت: کانون‌های مساجد با محوریت آموزه‌های قرآن و اهل بیت فعالیت می‌کنند و به همین دلیل برنامه‌های کانون‌ها با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول