اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد کرج خواستار شد

توجه جدی بر نحوه آموزش خردسالان و کودکان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج گفت: با توجه به افزایش تهاجم فرهنگی دشمنان، لازم است که متولیان امر توجه جدی بر نحوه آموزش خردسالان و کودکان در مراکز آموزشی داشته باشند.

توجه جدی بر نحوه آموزش خردسالان و کودکان

زهرا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اگر چه امروز شاهد افزایش رفتارهای خصمانه دشمنان خارجی علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم، اما نبرد اصلی در حوزه جنگ نرم است.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های مغرضانه و غیرقانونی علیه صنعت نفت کشورمان گفت: غربی‌ها می‌دانند که اعمال تحریم‌هایی از این دست تاثیر چندانی در ایران و روحیه ملت مومن و ولایی ما ندارد، به همین دلیل تحریم‌های فوق برای آنها دارای دستاوردهای تبلیغاتی است و ارزش دیگری نخواهد داشت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج تصریح کرد: به همین دلیل توطئه اصلی خود را بر روی منحرف کردن ذهن جوانان ایرانی متمرکز کرده و به دنبال دور کردن نسل‌های آینده ما از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلام و هستند.

حسینی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای مقابله با این توطئه چه باید کرد؟ گفت: رهبری معظم انقلاب چندین سال قبل تهاجم فرهنگی غربی‌ها را پیش‌بینی فرموده و به مردم و مسئولان هشدار داده بودند.

این مسئول تاکید کرد: ما باید همواره خود را آماده مقابله با جنگی کنیم که غربی‌ها به راه انداخته و بدانیم که هدف اصلی این جنگ ذهن کودکان، نوجوانان و جوانان مسلمان است.

وی با بیان اینکه ذهن کودکان و خردسالان پاک و بی‌آلایش است، یادآور شد: برای تحقق این مهم باید آموزش و تربیت افراد را از سنین پایه جدی گرفته و بر نحوه برنامه‌های کاری مراکز آموزشی ویژه خردسالان و کودکان از جمله مهدهای کودک و مدارس ابتدایی نظارت و توجه ویژه داشته باشیم.

حسینی تاکید کرد: به طور قطع اگر از سوی دستگاه‌های آموزشی و فرهنگی متولی امر و همچنین والدین توجه‌ای به چگونگی تربیت روح خردسالان و کودکان نشود، این افرادی وقتی به سن بلوغ رسیده و به جامعه وارد می‌شوند، دارای انگیزه‌های کم‌تری نسبت به نسل‌های قبل در پیگیری آرمان‌ها و اصول اسلام و انقلاب خواهند داشت.

این مسئول اذعان داشت: به همین دلیل است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان رهبری عظیم‌الشان انقلاب در کنار موضوع آموزش، همواره به مقوله مهم پرورش اهمیت قائل بوده و معتقد به آموزش و پرورش همزمان و به صورت مکمل یکدیگر بودند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر می‌خواهیم استقامت و ایستادگی ایران در برابر زورگویی‌ها غرب با قدرت تداوم داشته باشند، نیازمند نسلی پرورش‌یافته مکتب اسلام و ولایت هستیم و در این صورت است که مانند دفاع مقدس می‌توانیم در جبهه جنگ نرم نیز موفق و پیروز باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول