اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 و 22 تیرماه

دوره جامع آموزش آینده پژوهی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مؤسس مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر قم گفت: نخستین دوره جامع آموزش آینده پژوهی سطح یک 21 و 22 تیرماه در قم برگزار می‌شود.

دوره جامع آموزش آینده پژوهی در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا حسینی امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر قم اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره جامع آینده پژوهی از برنامه‌های در دست اجرای این مؤسسه است.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با همکاری مرکز آینده پژوهی علوم و فناوری دفاعی برگزار می‌شود یادآور شد: دوره آینده پژوهی در حال حاضر فقط در دانشگاه تهران و دانشگاه امیرکبیر تدریس می‌شود که در دانشگاه تهران دانشجویان در مقطع دکترا و در دانشگاه امیرکبیر در مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند در این رشته تحصیل کنند.

عضو هیئت مؤسس مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر قم با اشاره به اینکه علاقه بسیاری برای شرکت در دوره آینده پژوهی وجود دارد یادآور شد: با این دوره قصد داریم که به این نیاز تا حدی پاسخ دهیم.

وی در تعریف آینده پژوهی اظهار کرد: آینده پژوهی دانشی است که آینده را در قالب گزاره‌ها پیش‌بینی کرده و مورد بررسی قرار می‌دهد.

حسینی آشنایی با آینده پژوهی، ایجاد قابلیت برای اجرای فعالیت‌های آینده پژوهانه، معرفی دستاوردها و پیامدهای آینده پژوهی و... را از جمله اهداف برگزاری این دوره عنوان و خاطر نشان کرد: کسانی که در این دوره شرکت کرده و موفق به گذراندن آن شوند گواهینامه رسمی آینده پژوهی سطح یک دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: این گواهینامه از سوی مؤسسه طلوع مهر و مرکز آینده پژوهی علوم و فناوری دفاعی صادر خواهد شد.

عضو هیئت مؤسس مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر قم با اشاره به اینکه برای برگزاری این دوره چهار سطح در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: به زودی نسبت به برگزاری سطوح دیگر آینده پژوهی اقدام خواهیم کرد.

دوره جامع آموزش آینده پژوهی 21 و 22 تیرماه سال جاری از ساعت 8 تا 16 و به مدت 16 ساعت برگزار شده و علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند تا بیستم تیرماه با مراجعه به مجتمع آموزش عالی طلوع مهر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول