اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد

برگزاری کارگاه آموزشی اسلوب مقاله‌نویسی برای مدرسان اهل‌سنت

خبرگزاری فارس:رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان کرمانشاه گفت: نخستین کارگاه آموزشی اسلوب مقاله‌نویسی ویژه طلاب و مدرسان اهل‌سنت استان کرمانشاه 20 تیرماه برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی اسلوب مقاله‌نویسی برای مدرسان اهل‌سنت

حجت‌الاسلام جواد کرمی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در راستای آشنایی اساتید و طلاب پژوهشگر اهل‌سنت استان با شیوه‌های مقاله‌نویسی‌، نخستین کارگاه آموزشی اسلوب مقاله‌نویسی در 20 تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

کرمی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از مدل‌های علمی و صحیح نگارش مقاله‌، هدف از برگزاری این دوره را اصلاح فرایند نگارش مقاله‌های پژوهشی در مدارس علوم دینی اهل‌سنت و ایجاد فرصت‌های موثر برای حضور طلاب و اساتید اهل سنت در انتشار مقالات علمی در سطح کشور بیان کرد.

رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان کرمانشاه هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقا سطح کمی و کیفی پژوهش در مدارس اهل سنت و توانمند‌سازی اساتید بیان کرد.

وی تصریح کرد: در همین راستا جلسه کمیته اجرایی کارگاه اسلوب مقاله‌نویسی ظهر روز سه‌شنبه سیزدهم تیرماه در محل دفتر آموزش و پژوهش برگزار  و تصمیماتی پیرامون اجرای مطلوب برنامه گرفته شد.

کرمی با اشاره به تدابیر دبیرخانه و دفاتر استانی اهل‌سنت در زمینه ارتقا جایگاه پژوهش در مدارس علوم دینی اهل‌سنت‌، ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین دوره‌هایی به رشد کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی کمک موثری خواهد کرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول