اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور- 8

وزیر علوم: ورزش در کنار دانش مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: وزیر علوم گفت: ورزش و تربیت ‌بدنی از جمله اموری است که به فرموده مقام معظم رهبری باید با جدیت و در کنار دانش و ارزش مورد توجه قرار گیرد.

وزیر علوم: ورزش در کنار دانش مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، کامران دانشجو در پیامی به یازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور که در بیرجند در حال برگزاری است، تصریح می‌کند: حضور پرشور شما دانشجویان و فعالان عرصه دانش و پژوهش در یازدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی ویژه دانشجویان دختر سراسر کشور که مقارن با ایام میلاد مبارک حضرت ولی عصر (عج) در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود، موجب افتخار و عرض تبریک است.

وی در این پیام می‌افزاید: این مشارکت وسیع نشان می‌دهد زمینه فعالیت دانشجویان دختر در امور فرهنگی، ورزشی و کسب مدال افتخار به لطف الهی و تلاش مسئولان برای این بخش از جامعه دانشگاهی کشور به خوبی فراهم شده است و خدواند متعال، انسان اعم از زن  و مرد را در بهترین وضعیت آفریده و بر آفرینش خود مباهات کرده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این پیام تصریح می‌کند: تفاوت طبیعی زن و مرد به معنای تبعیض و مانع از تساوی برخورداری آنها از مواهب الهی و مقامات علمی و معنوی و حضور در فعالیت‌های اجتماعی از جمله المپیادهای فرهنگی و ورزشی نیست بلکه این تفاوت‌ها تکمیل‌کننده پیکره جامعه و سازنده خانواده به عنوان هسته‌های اصلی اجتماعی است.

دانشجو در این پیام تاکید می‌کند: شما دانشجویان با شناخت توانایی‌ها و حرکت در مسیر رشد و بالندگی و به فعلیت رساندن استعدادهای خود، به بهره‌وری از ظرفیت قابل توجه نیروی انسانی در جمهوری اسلامی کمک می‌کنید.

وی در این پیام اضافه می‌کند: امتیاز رویکرد اسلام به فعالیت‌های اجتماعی زنان، حضور فراگیر در همه عرصه‌ها با حفظ عفاف و رعایت حریم، حرمت و احترام آنان بوده که امید است با بهره‌گیری از تمامی فرصت‌ها و حفظ کامل ارزش‌های والای زنان در راستای پیشرفت و تعالی خود کوشا باشید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان این پیام خاطرنشان می‌کند: از یکتای بی‌همتا توفیق همه شما دانشجویان ورزشکار را در تمام شئون فردی و اجتماعی به ویژه فعالیت‌های علمی و پژوهشی و نیز موفقیت در مسابقات فرهنگی و ورزشی مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول