اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود خبر داد

راه‌اندازی 3 پرواز خارجی جدید از فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: با رایزنی‌های انجام شده در آینده پروازهای قزاقستان، ترکیه و دبی در برنامه پروازهای فرودگاه دشت‌ناز گنجانده می‌شود.

راه‌اندازی 3 پرواز خارجی جدید از فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، نشست بررسی مشکلات روستاهای شهرستان میاندرود صبح امروز برگزار شد.

در این نشست که با حضور سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، علی رجبی فرماندار شهرستان میاندرود و مسئولان شورای اسلامی و بخشداران این شهرستان برگزار شد مشکلات روستاهای اسلام‌آباد و دلمرز در بخش‌های مرکزی و گهرباران این شهرستان مورد بررسی و اولویت سنجی قرار گرفت.

در این مراسم سیدرمضان شجاعی با اشاره به وجود مشکل کمبود آب شرب سالم در روستاهای اطراف فرودگاه بر تسریع در ساخت این پروژه تاکید کرد.

در این جلسه شجاعی با اشاره به کم عرض بودن جاده گهرباران این جاده را خطرناک توصیف کرد و افزود: محور گهرباران در تعاریف راه‌ها از گذشته جاده فرعی بوده اما با افزایش تردد ماشین‌آلات سنگین و سبک و وجود شرکت‌های بزرگ در این محور این جاده در عمل یک جاده ترانزیتی شده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم بازتعریف این جاده توسط کارشناسان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: در این صورت می‌توان اعتبارات بیشتری برای ساخت این جاده جذب کرد.

وی همچنین از ملاقات هفته قبل خود با وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با این محور و محورهای ارتباطی ساری خبر داد و افزود: مقرر شد تا در آینده نزدیک به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی بازدیدی از محور گهرباران داشته باشیم تا مقدمات ارتقای این جاده به جاده اصلی صورت بگیرد.

شجاعی به سالن ورزشی فرهنگیان شهرستان میاندرود که در سال جاری در اسلام آباد ساخته می‌شود اشاره داشت و با ناکافی دانستن اعتبار 100میلیونی برای ساخت این سالن از فرماندار میاندرود خواست تا در اعتبارات برنامه‌ریزی شهرستان به این سالن توجه بیشتری داشته باشد.

وی درباره درخواست مردم روستای دلمرز برای ساخت پل ارتباطی رودخانه تجن و ارتباط نوار ساحلی میاندرود و ساری گفت: این مساله را از مسئولان وزارت راه و شهرسازی خواستیم و قرار شد این پل به دلیل اهمیت منتظر ساخت جاده ساحلی سراسری مازندران نماند و زودتر مورد ساخت قرار بگیرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس هشتم و نهم درباره ایستگاه راه آهن شهرستان میاندرود نیز گفت: با پیگیری انجام شده قرار شد با اختصاص اعتباراتی این ایستگاه در حد و اندازه‌های یک شهرستان تجهیز شود.

شجاعی با اشاره به رفع موانع ساخت شرکت سایپا در میاندرود  درباره فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز نیز گفت: با رایزنی‌های انجام شده در آینده پروازهای قزاقستان، ترکیه و دبی در برنامه پروازهای این فرودگاه گنجانده می‌شود.

در این جلسه فرماندار میاندرود با اشاره به  لزوم پیگیری زیرساخت‌های شهرستان به عنوان اولویت نخست توسعه، این مساله را نیازمند مشارکت همه مسئولان، مردم و خیران دانست.

وی از اختصاص بودجه مناسب برای  طرح هادی روستایی در این شهرستان خبر داد و با اشاره به حجم بالای کارهای عمرانی در میاندرود بر تلاش بیشتر برای پیشبرد این اهداف در سایه همدلی تاکید کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول