اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحقق خواست به حق البرزی‌ها‌ منتظر یک امضا است

میزبانی سرخابی‌ها در کرج در انتظار پاسخ سازمان لیگ فوتبال

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: آمادگی استان البرز برای میزبانی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در کرج را به مسئولان مربوطه اطلاع داده و منتظر پاسخ سازمان لیگ هستیم.

میزبانی سرخابی‌ها در کرج در انتظار پاسخ سازمان لیگ فوتبال

محمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نواقص ورزشگاه انقلاب این شهرستان که محل برگزاری دیدارهای خانگی سایپا محسوب می‌شود، برطرف شده است.

وی تصریح کرد: این نواقص به ویژه در موارد مهمی مانند نور ورزشگاه، جایگاه خبرنگاران و امنیت تماشاگران رفع شده و آماده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مرکز استان البرز هستیم.

رئیس هیئت فوتبال البرز ادامه داد: مدیریت باشگاه سایپا، هیئت فوتبال این استان و دستگاه‌های اجرایی البرز از جمله اداره ورزش و جوانان طی ماه‌های اخیر رایزنی‌های بسیاری برای تحقق خواسته مردم استان برای حضور تیم‌های استقلال و پرسپولیس در کرج با دستگاه‌های مربوطه انجام داده‌اند.

محمودی ادامه داد: همچنین به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر اعلام‌ کرده‌ایم که توانایی میزبانی دیدارهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج را داشته و برای تحقق این مهم منتظر پاسخ سازمان لیگ هستیم.

وی تاکید کرد: در صورت موافقت این سازمان، دیدارهای خانگی سایپا با این دو تیم‌ پرطرفدار تهرانی در فصل 91 – 92 به میزبانی شهرستان کرج و در ورزشگاه انقلاب این شهرستان برگزار خواهد شد.

مردم پیگیر برگزاری دیدار سرخابی‌ها در کرج

رئیس هیئت فوتبال البرز با بیان اینکه مردم فوتبال‌دوست و علاقه‌مند به ورزش در این استان به صورت جدی پیگیر برگزاری دیداری‌های استقلال و پرسپولیس در کرج هستند، گفت: پیش از این نواقص ورزشگاه انقلاب را دلیل این امر معرفی می‌کردیم، اما امروز و با رفع نواقص دیگر دلیلی برای عدم میزبانی سایپا در شهرستان کرج وجود ندارد.

محمدی با اشاره به برگزاری مناسب مسابقه دوستانه تیم‌های ملی ایران و موزامبیک در ورزشگاه انقلاب کرج اذعان داشت: برگزاری این بازی ثابت کرد که کرج می‌تواند از عهده مسئولیت‌ها و وظائف میزبانی به خوبی برآید.

این مسئول در پایان از مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ برتر و مدیران دستگاه‌های مربوطه خواست تا با لحاظ کردن منافع فوتبال در استان البرز برای تحقق خواست مردم تصمیم لازم را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول