اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک جدا شده استقلال تهران:

90 درصد با سایپا به توافق نهایی می‌رسم

خبرگزاری فارس: بازیکن جدا شده تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مذاکراتم با مدیران سایپای البرز در حال نهایی شدن است و به احتمال 90 درصد فصل بعد در کرج به میدان می‌روم.

90 درصد با سایپا به توافق نهایی می‌رسم

محسن یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج افزود: با وجود آنکه به استقلال علاقه داشته و سال‌ها برای این تیم بازی کرده‌ام، اما شرایط برای تمدید قراردادم مناسب نیست.

وی تصریح کرد: بنابراین با وجود اینکه برای هواداران استقلال احترام قائل هستم، با کادر فنی و مدیران باشگاه استقلال نتوانستیم به توافق برسیم.

با قلعه‌نویی مشکلی ندارم

این بازیکن فوتبال با رد شایعات مربوط به اختلاف وی با امیر قلعه‌نویی و کادر فنی جدید استقلال تهران، گفت: من مشکلی با مجموعه مدیران و کادر فنی این تیم ندارم و تنها شرایط را برای حضورم در استقلال مناسب نمی‌دانم.

یوسفی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل بعد به سایپای البرز می‌پیوندد، گفت: با مدیران و کادر فنی سایپا چند جلسه مذاکره کرده و طرفین از این مذاکرات رضایت کامل دارند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که هنوز مواردی باقی مانده که باید در مورد آنها گفت‌وگو کنیم، اما به احتمال 90 درصد فصل آینده پیراهن سایپا را می‌پوشم.

یوسفی تاکید کرد: در سایپا و یا هر تیم دیگری تلاش می‌کنم توانایی‌های خود را اثبات کرده و دیگر به استقلال و شرایط این تیم فکر نخواهم کرد و تنها بر روی موفقیتم تمرکز می‌کنم.

سایپا تیم قابل احترامی است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نتایج و عملکرد سایپای البرز طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: این تیم به دلایل مختلف جایگاه خوبی در فوتبال ایران داشته و تمام فعالان فوتبال در کشورمان برای سایپا و مجموعه این باشگاه احترام زیادی قائل هستند.

یوسفی افزود: اعتماد به جوانان،‌ تلاش برای تربیت بازیکنان جوان و مستعد و بالاخره رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی از مهمترین ویژگی‌های تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال است.

وی در پایان اظهار داشت: در صورت توافق نهایی با سایپا تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم و رضایت هوادارانش انجام خواهم داد.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول