اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال سایپای البرز:

می‌خواهم با ارائه بازی‌های خوب دوباره به تیم ملی برسم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سایپای البرز گفت: می‌خواهم با ارائه بازی‌های خوب در فصل جدید بار دیگر به پیراهن تیم ملی برسم.

می‌خواهم با ارائه بازی‌های خوب دوباره به تیم ملی برسم

مجید غلام‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سال گذشته از مجموع بازی‌های لیگ 30 بازی را به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم سایپا به میدان رفتم و به نظر خودم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتم و این انتظار را داشتم تا از سوی کادر فنی تیم ملی دیده شوم اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: مصدومیتی که دو سال پیش با آن روبه‌رو شدم سبب شد از فرم دلخواه خودم دور شوم، اما در لیگ گذشته به نظرم بازی‌های خوبی را برای سایپا انجام دادم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا در فصل جدید نیز با ارائه بازی‌های خوب نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کنم.

مدافع تیم سایپای البرز در ادامه به ماندنش در تیم سایپا و بازی برای این تیم در فصل جدید اشاره کرد و گفت: با سایپا قرارداد دارم ضمن آنکه بازگشتم به فوتبال و اوج‌گیری دوباره‌ام را مدیون اعتماد مدیران این باشگاه می‌دانم لذا برنامه‌ای برای جدا شدن از این تیم ندارم و امسال هم در خدمت تیم سایپای البرز خواهم بود.

غلام‌نژاد با ارزیابی‌اش به حضور سایپا در فصل نقل و انتقالات پرداخت و ادامه داد: بر خلاف خیلی‌ها که این روزها عنوان می‌کنند سایپا حضوری کمرنگ در نقل و انتقالات دارد من معتقدم سرمربی تیم با توجه به شناختی که از فضای حاکم بر تیم سایپا و بازیکنان دارد در حال بستن تیم است و توانسته بازیکنان خوبی را جذب تیم کند.

وی متذکر شد: درست است که برخی از بازیکنان مطرح از تیم جدا شده‌اند، اما بازیکنان خوب و جوانان آینده‌داری به تیم آمده‌اند و من این اطمینان را دارم که در فصل جدید سایپا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و در حد نام خود ظاهر خواهد شد.

این بازیکن فوتبال در پایان با ابراز رضایت از سطح کیفی اردوی شهرکرد اذعان داشت: در این اردو تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم این شروع زود تمرینات به کسب نتایج خوب و شایسته در لیگ جدید کمک کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول