اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

صبای قم مقابل پرسپولیس پیروز شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی برابر پرسپولیس تهران به برتری دست یافت.

صبای قم مقابل پرسپولیس پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که این روزها تمام تیم‌های لیگ برتری در اردوهای تدارکاتی به سر می‌برند و در قالب برنامه‌های مختلف آماده حضور موفق در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌شوند، صبای قم نیز با جدیت زیر نظر کادر فنی جدید خود تمرین و بازی تدارکاتی برگزار می‌کند تا آماده بازی‌های لیگ دوازدهم شود.

صبایی‌ها در آستانه اردوی آماده‌سازی خود در ترکیه به مصاف پرسپولیس تهران رفتند و در نهایت با پیروزی دو بر صفر میدان را ترک کردند.

در این دیدار شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال صبای قم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و با انگیزه بسیار بالایی که از قرار گرفتن در مقابل تیم پرسپولیس تهران و همچنین به نمایش گذاشتن توانایی‌های خود داشتند، تیم پر مهره پرسپولیس را دو بر صفر شکست دادند.

این نتیجه در حالی در پایان دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران رقم خورد که یک گل مسابقه در همان نیمه نخست بازی رقم خورد و و زننده آن در دقیقه بیست و هشتم فرید کریمی مهاجم جدید صبای قم بود که از تیم استیل آذین به صبا پیوسته است.

در نیمه دوم نیز یک بار دیگر شاگردان یحیی گل‌محمدی تیم پرسپولیس تهران را کاملا غافلگیر کردند و این بار توسط میلاد سلیمان فلاح مهاجم کرجی خود که از بازیکنان جوان و جویای نام صبا است، به گل رسیدند تا در مجموع تیم بدون سرمربی پرسپولیس تهران را با شکست مواجه کنند.

پیروزی تیم صبای قم در مقابل پرسپولیس تهران در شرایطی به دست آمد که کادر فنی تیم صبا در این دیدار سعی در استفاده از تمام بازیکنان قدیم و جدید خود در ترکیب این تیم مقابل پرسپولیس داشتند تا ارزیابی دقیقی از وضعیت آمادگی آنها در آستانه لیگ دوازدهم داشته باشد.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در این دیدار از وجود محسن خلیلی مهاجم سابق پرسپولیس تهران در ترکیب خود استفاده نکرد و خلیلی با لباس شخصی نظاره‌گر این بازی بود.

شاگردان گل محمدی در گام نخست از دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه میزبان پیکان تهران خواهند بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول