اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال سایپای البرز:

جذب رحمان احمدی جزو بهترین خرید‌های سایپا بود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با جذب رحمان احمدی مشکلی در درون دروازه سایپا نداشته و به نظرم این بهترین خرید ما محسوب می‌شود.

جذب رحمان احمدی جزو بهترین خرید‌های سایپا بود

جلال بشرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کادر فنی پس از پایان لیگ برتر یک لیست از سوی کادر فنی به مدیریت باشگاه برای خرید ارائه شد که اکثر نفرات مورد نیاز جذب شدند.

وی در پاسخ به این پرسش که در همان ابتدای فصل 90 – 91 دروازه‌بان اصلی سایپا دچار مصدومیت شدید شد و به همین دلیل تا آخر رقابت‌های لیگ برتر نتوانست سایپا را همراهی کند، جذب یک دروازه‌بان از شهرداری یاسوج نیز مشکل را رفع نکرد، لذا در این زمینه سایپا چه برنامه‌ای دارد؟ گفت: این بحث در کادر فنی وجود داشت و به همین دلیل پیشنهاد جذب یک دروازه‌بان حرفه‌ای به مدیریت ارائه شد.

مربی نارنجی‌پوشان کرجی افزود: ما توانستیم رحمان احمدی دروازه‌بان فصل قبل سپاهان اصفهان را جذب کنیم و با این اقدام مشکل سایپا به طور کامل برطرف شد و معتقدم که حضور احمدی بهترین خرید ما بوده است.

دروازه‌بانان جوان سایپا نقطه قوت ما هستند

بشرزاد ادامه داد:‌ البته باید به این نکته اشاره و تاکید کنم که گلرهای دوم و سوم سایپا نیز توانمندی‌ها و استعدادهای بسیار خوبی داشته و با توجه به جوانی آنها، نقطه قوت ما محسوب می‌شوند.

وی متذکر شد: در فصل قبل نیز دروازه‌بان دوم سایپا تا آخر رقابت‌های از دروازه این تیم محافظت کرده و کارنامه و عملکرد خوبی نیز داشته است.

مربی تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: به هر حال با جذب رحمان احمدی و حضور گلرهای جوان ما در فصل آینده هیچ مشکلی درون دروازه خود نداشته و به طور قطع برای مهاجمان تمام تیم‌ها روز سختی را رقم خواهیم زد.

بشرزاد در پایان با بیان اینکه تلفیقی از جوانی و تجربه در تمام پست‌های سایپای البرز دیده می‌شود، اذعان داشت: با توجه به توانمندی‌هایی که از آن بهره می‌بریم، به هواداران سایپا قول می‌دهیم که در فصل 91 – 92 بازی‌های جذاب و تماشاگرپسندی را ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول