اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز:

اکثر اهداف ما در جذب بازیکنان محقق شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: در فصل نقل و انتقالات اهدافی داشتیم که خوشبختانه اکثر آنها محقق شده است.

اکثر اهداف ما در جذب بازیکنان محقق شده است

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در پایان فصل گذشته و زمانی که درباره ادامه کار کادر فنی با مدیریت باشگاه مذاکره می‌کردیم، فهرستی از نیازهای خود به مدیران باشگاه ارائه کردم.

وی تصریح کرد: در این فهرست نیازهای تیم فوتبال سایپا به مدیران در همه حوزه‌ها ارائه شد، به ویژه اینکه بازیکنانی را نام برده و خواستار جذب آنها شدم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز افزود: بر اساس تجربه‌ای که از چند بازی آخر لیگ برتر داشتم، بازیکنانی را در هر پست به باشگاه معرفی و خواستار جذب آنها شدم.

تقوی ادامه داد: با تلاشی که مدیران باشگاه انجام دادند، اکثر اهداف ما در فصل نقل و انتقالات تحقق یافت و امیدوارم در روزهای آینده نیز باقی بازیکنانی که نیاز داریم به جمع ما اضافه شوند.

در هر پست چند بازیکن خوب داریم

وی تصریح کرد: با توجه به بازیکنان جدیدی که به ترکیب سایپای البرز اضافه شدند و همچنین استفاده از بازیکنان جوان تیم‌های زیرمجموعه سایپا، در هر پست چند بازیکن جوان، خوب و با انگیزه داریم که به قدرت تیمی ما اضافه کرده است.

سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی تاکید کرد: با توجه به توافق‌هایی که مدیران باشگاه با چند بازیکن دیگر انجام داده‌اند، در صورت جذب نهایی آنها ما در فصل آینده با تیمی مرکب از بازیکنان جوان و با تجربه به میدان خواهیم رفت.

تقوی عنوان کرد: بنابراین معتقدم که هواداران سایپا و به طور کلی فوتبال ایران در فصل آینده با تیمی متفاوت و به مراتب بهتر از فصل قبل روبه‌رو خواهند شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سایپا می‌تواند در فصل 91 – 92 برای دومین بار در لیگ برتر مقام قهرمانی را کسب کند؟ متذکر شد: وعده دادن در فوتبال منطقی نیست، اما به همه هواداران سایپا قول می‌دهیم که تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت و انجام بازی‌های جذاب به کار خواهیم بست.

تقوی در پایان اذعان داشت: سایپا در سال‌های اخیر روند جوان‌گرایی و همچنین تربیت بازیکنان جوان و با استعداد را پیش گرفته و در فصل آینده نتیجه تلاش‌های همه مجموعه سایپا مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول