اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون هواداران سایپای البرز:

اخلاق‌مداری مهمترین اولویت‌ ما است

خبرگزاری فارس: رئیس کانون هواداران، آکادمی و مدرسه فوتبال سایپای البرز گفت: برای هواداران باشگاه معتبر سایپا برنامه‌های ویژه‌ای داریم که در راس آن اخلاق‌مداری است.

اخلاق‌مداری مهمترین اولویت‌ ما است

محمد پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ورزش و ورزشکاران در ایران اسلامی دارای ویژگی خاصی بوده که با دیگر کشورها تفاوت دارد.

وی تصریح کرد:‌ مهمترین وجه تمایز ورزش و ورزشکاران ایرانی با دیگر کشورها، حفظ روحیه پهلوانی و جوانمردی بوده و رعایت اخلاق همواره در میان جامعه ورزشی کشور مورد توجه قرار داشته است.

رئیس کانون هواداران، آکادمی و مدرسه فوتبال سایپای البرز در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌هایی برای هدایت هواداران و لیدرهای باشگاه در فصل 91 – 92 دارد؟ گفت: با توجه به اینکه همواره جامعه ورزشی کشور و به طور کلی مردم ایران، رعایت اخلاق جزو اولویت‌های اصلی خود قرار داده‌اند، ما نیز در برنامه‌های خود بر تحقق این موضوع تاکید داریم.

پناهی ادامه داد: بنابراین برنامه‌هایی که برای کانون هواداران، لیدرهای باشگاه و به طور کلی برای مجموعه بازیکنان و حامیان سایپای البرز در دستور کار داریم، با محوریت توسعه اخلاق‌مداری اجرا خواهد شد.

 

لزوم سالم‌سازی محیط‌های ورزشی در کشور

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم سالم‌سازی محیط‌های ورزشی اظهار داشت: متاسفانه شرایط ورزشگاه‌ها و محیط‌های ورزشی ما به صورتی است که استقبال اندکی در میان خانواده‌ها برای حضور فرزندانشان در این محیط‌ها مشاهده می‌شود.

رئیس کانون هواداران، آکادمی و مدرسه فوتبال سایپای البرز، افزود: بنابراین باید با برنامه‌ریزی فرهنگی مناسب،‌ سالم‌سازی محیط‌های ورزشی را در اولویت قرار داده و توجه داشته باشیم که تحقق این مهم نیازمند کار جمعی است و یک نهاد و یک باشگاه به تنهایی در این حوزه موفق نخواهند بود.

پناهی با تاکید بر اینکه ورزشگاه انقلاب و محیط باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز از جمله سالم‌ترین فضاهای ورزشی کشور است، گفت: با این وجود ما نباید به داشته‌های فعلی اکتفا کرده و هر روز باید برای توسعه اخلاق‌مداری در باشگاه و در میان هواداران خود تلاش کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: خوشبختانه بخش‌های فرهنگی سایپای البرز در گذشته کارهای خوبی در

این حوزه انجام داده و ما نیز برنامه‌های ویژه‌ای با محوریت اخلاق‌مداری در دستورکار داریم که برای فصل 91 – 92 اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول