اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

مقاومت در مذاکرات 1+5 عامل پیروزی ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند مقاومت را عامل پیروزی ایران اسلامی در جریان مذاکرات با گروه موسوم به 1+5 خواند.

مقاومت در مذاکرات 1+5 عامل پیروزی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان دماوند اظهار داشت: نباید از مذاکرات ایران با 1+5 انتظار ثمراتی کوتاه‌مدت داشت.

وی ادامه داد: مذاکرات مسکو که به دنبال مذاکرات استانبول و همچنین بغداد انجام شد، نخستین و آخرین مذاکرات نیست و تداوم خواهد داشت.

علاءالدینی اضافه کرد: از این رو، باید صبر پیشه کرد و به صورت آگاهانه و با توجه به حقوق مسلم مردم در این عرصه مهم گام برداشت.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند با اشاره به فرهنگ صبر و پیروزی در ادبیات پارسی خاطرنشان کرد: در ادبیات پارسی بارها با واژگانی نظیر "صبر" و "ظفر" برخورد کرده‏ایم.

وی تصریح کرد: اما شاید هیچگاه این دو واژه در قالب عکس و به صورت "ظفر و صبر" در کنار یکدیگر قرار نگرفته‏اند.

علاءالدینی اضافه کرد: از چینش دو واژه صبر و ظفر در کنار هم می‏توان نتیجه گرفت که بدون صبر و مقاومت هیچگاه طعم شیرین پیروزی به کام مردم نمی‏رسد.

امام جمعه دماوند فرهنگ مقاومت را امری نهادینه در وجود مردمان ایران اسلامی خواند و تصریح کرد: عزت، سربلندی و تاثیرگذاری امروز ایران در صحنه‏های مختلف بین‏المللی حاصل خط مقاومتی است که توسط علمای دینی و راس آنها حضرت امام خمینی (ره) ترسیم و امروز توسط جانشین بر حق ایشان رهبر فرزانه انقلاب تداوم می‏یابد.

علاءالدینی اضافه کرد: این خط مقاومت سبب می‏شود تا مردم این مرز و بوم اسلامی فریب امتیازات ظاهری ارائه شده از سوی دشمن را نخورده و به راه منتهی به سعادت خود ادامه دهند.

امام جمعه دماوند با اشاره به سرنوشت نوکران حلقه به گوش استکبار جهانی یادآور شد: تاریخ خود بزرگ‏ترین معلم جهان است.

وی ادامه داد: امروز از نوکران حلقه به گوش و دست به سینه استکبار جهانی همچون قذافی، مبارک، بن‏ علی و در آینده‏ای نه چندان دور آل‏خلیفه بحرین اثری باقی نمانده و نخواهد ماند و این همان نتیجه اعتماد به استکبار و پشت کردن به ارزش‏های دینی و مردمی است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول