اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

رزمایش موشکی سپاه پاسخ کوبنده به تهدیدات بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: رزمایش موشکی پیامبر اعظم هفت سپاه پاسداران، پاسخ کوبنده به تهدیدات بود.

رزمایش موشکی سپاه پاسخ کوبنده به تهدیدات بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام سید رضی موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: این رزمایش در کویر که با بهره‌گیری از انواع مختلف موشک‌های شهاب، فاتح، تندر، زلزال، خلیج فارس و قیام صورت گرفت آرایش جنگ روانی و تبلیغاتی دشمنان منطقه‌ای و بین‌المللی را به هم ریخت.

وی افزود: این رزمایش رسانه‌های استکبار را با بحران مواجه ساخت به طوریکه بعضی از این رسانه‌ها اظهار داشتند ایران با این رزمایش پایگاه‌های آمریکا در افغانستان، بحرین، کویت و عربستان سعودی را مورد تهدید قرار داد.

موسوی‌شکوری در ادامه با اشاره به روز مالیات گفت: پرداخت مالیات همراه با قصد قربت، مشخص‌بودن موارد مصرف قبل از پرداخت، پرداخت با انگیزه اعتقادی از جمله ویژگی‌های مالیات اولی و ثابت در اسلام است.

وی در ادامه پایین‌بودن فرهنگ مالیاتی، ترجیح منافع شخصی بر منافع اجتماعی، نبود توجیه در زمینه ضرورت پرداخت مالیات، نبود اطلاعات لازم در زمینه نقش سرنوشت‌ساز مالیات بر رشد و توسعه جامعه، برخورد ضعیف بعضی از متولیان و مأموران مالیاتی را از جمله مشکلات و نارسایی‌های مالیات‌های ثانوی و متغیر کشور برشمرد.

امام جمعه خوی اظهار داشت: در شرایط فعلی که استکبار جهانی در راستای اجرای توطئه‌های خویش به محاصره نفتی ایران متوسل شده درآمدهای مالیاتی بهترین جایگزین برای درآمدهای نفتی هستند.

وی در ادامه با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا گفت: خداوند می‌فرماید در راه نیکی و پرهیزکاری باهم تعاون و همکاری کنید و هرگز در راه گناه و تعدی همکاری نکنید.

موسوی‌‌شکوری ادامه داد: بسی جای تأسف است که منطق جاهلیت مدرن امروز در ارتباطات بین‌المللی همان منطق دوران جاهلیت قبل از اسلام است که می‌گفتند برادرت را یاری کن خواه ظالم و ستمگر باشد یا مظلوم و ستمدیده لذا امروز کشورهای عضو پیمان ناتو با همان فرهنگ به ستمگری، قتل و غارت ملل جهان مشغول هستند.

خطیب جمعه در بخش دیگری از سخنان خود از غیبت و بدگویی به دیگران به عنوان یک بیماری اخلاقی اجتماعی نام برد و گفت: حرمت غیبت از طریق قرآن، سنت، اجماع دانشمندان اسلامی و عقل به اثبات رسیده است.

وی با ذکر آیات و روایاتی در این زمینه گفت: امام صادق(ع) فرمود غیبت‌کننده اگر توبه کند آخرین نفری خواهد بود که داخل بهشت می‌شود و اگر توبه نکند اولین نفری خواهد بود که داخل جهنم می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول