اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در منطقه محروم شیراز

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی برای نخستین بار در شهرک‌های قلعه نو، مهرگان، ترکان و کوشکک شیراز خبر داد.

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در منطقه محروم شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد فرخ‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی، عمل به منویات مقام معظم رهبری و به منظور پیاده‌سازی عدالت، توسعه ورزش همگانی در مناطق کم‌برخوردار را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اقدامات حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در راستای پیاده‌سازی عدالت همگانی و تشویق دستگاه‌های متولی، برگزاری برنامه‌های پیاده‌روی خانوادگی را از جمله این اقدامات دانست و گفت: پیاده‌روی‌های خانوادگی علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توسعه ورزش‌های همگانی، فضای بسیار مناسبی برای اطلاع‌رسانی و افزایش روحیه امیدواری بین مردم و همچنین کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی را به وجود می‌آورد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز با بیان اینکه به طور متوسط هر هفته برنامه پیاده‌روی خانوادگی در نقاط مختلف شهر توسط این حوزه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: جمعه این هفته نیز پیاده‌روی خانوادگی در محله‌های جدید الحاق شده به شهر شیراز با همکاری شهرداری منطقه هفت و سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) و در راستای ارتقای سلامت و کیفیت و نشاط زندگی شهری، برگزار می‌شود.

فرخ‌زاده افزود: این برنامه همراه با قرعه‌کشی و اهدای جوایز ارزنده‌ای از قبیل دوچرخه و لوازم ورزشی از ساعت 6:30 صبح روز جمعه 9 تیر ماه جاری در شهرک‌های قلعه نو، مهرگان، ترکان و کوشکک برگزار می‌شود که به همین منظور از عموم شهروندان ساکن این مناطق برای شرکت در این برنامه دعوت می‌کنیم.

وی از دستگاه‌ها و مدیران خواست تا در این برنامه شرکت کرده و با محلات و روستاهای الحاقی، کمبودها و امکانات آن‌ها آشنا شوند و در فرصت مدیریتی به وجود آمده به مسئولان امکان ارائه خدمت و ساختن آخرت فراهم شود.

این مسئول اذعان داشت: اگر دستگاه‌ها هر کدام به وظایف ذاتی خود عمل کنند، هر چیزی در جای خود قرار می‌گیرد و این همان معنای عدالت بوده و جامعه امروز نیازمند عملی‌شدن این واژه است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول