اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان کاروان مهدی یاوران

پیاده‌روی نمادین از اراک به سمت قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید اشرفی اصفهانی(تخصصی مهدویت) اراک از برگزاری پیاده‌روی نمادین با عنوان کاروان مهدی یاوران به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

پیاده‌روی نمادین از اراک به سمت قم برگزار می‌شود

رضا رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این پیاده‌روی نمادین یک روزه به سمت شهر مقدس قم و مسجد جمکران است که طی آن شرکت‌کنندگان با مراجع معظم تقلید و علمای شهر قم نیز دیدار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت امکانات در این سفر تنها 110 نفر می‌توانند کاروان را همراهی کنند.

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید اشرفی اصفهانی (تخصصی مهدویت) اراک گفت: زیارت جمکران، قرائت دعای کمیل، زیارت عاشورا و دعاهای شعبانیه، دیدار با مراجع از برنامه‌های جنبی این مراسم است.

رحیمی با اشاره به برنامه‌های این کانون تخصصی در زمینه مهدویت بیان داشت: برگزاری سلسله نشست‌های مهدویت با موضوع دشمن‌شناسی، زنان منتظر، مهدویت و انتظار، مهدویت و ولایت از جمله اقدامات و فعالیت‌‌‌های این کانون در راستای ترویج فرهنگ مهدویت به شمار می‌رود.

به گفته وی این نشست با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول