اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد امام حسین(ع) صورت گرفت

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در شیراز

خبرگزاری فارس: به مناسبت میلاد امام حسین(ع)، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز امروز در این شهر برگزار شد.

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز، امروز جمعه دوم تیرماه پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به مناسبت حلول ماه مبارک شعبان و میلاد امام حسین(ع) و گل‌های باغ نبوت و امامت با استقبال شهروندان شیرازی در بوستان نماز، واقع در بلوار رسول اعظم(ص) برگزار شد.

در این برنامه که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و شهرداری منطقه هفت این شهر به اجرا درآمد، ابتدا شهروندان سه دور محوطه اطراف بوستان نماز را طی کرده و سپس با حاضرشدن در جایگاه اجرای برنامه، با انجام ورزش و نرمش که توسط مربی مربوطه صورت گرفت، همراه با اعضای خانواده خود سلامتی و شادابی روزافزونی را در یک روز تعطیل در کنار یکدیگر تجربه کردند.

تشریح برنامه‌های اجتماعی با رویکرد شادابی در محیط کار و منزل، آموزش طرح ترافیک با توجه به نزدیک‌شدن به روزهای آغازین این طرح و اعلام برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت از جمله مباحث شهروندی بود که در این پیاده‌روی به خانواده‌های ساکن در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه هفت شیراز توسط کارشناسان مرتبط با این حوزه‌ها آموزش داده شد.

در پایان به قید قرعه به شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی از جمله دوچرخه، لوازم ورزشی و بسته‌های موادغذایی اهداء شد.

روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز نیز در این مراسم اعلام کرد که شهروندان برای اطلاع از زمان و مکان برگزاری پیاده‌روی هر هفته و یا سایر مراسم می‌توانند از طریق ارسال پیام کوتاه توسط سامانه این معاونت با خبر شوند.

بر این اساس شهروندان باید عدد شهرداری منطقه محل سکونت خود را به شماره پیام کوتاه 30005246 ارسال کنند تا ضمن دریافت فهرست نزدیک‌ترین اماکن فرهنگی و ورزشی موجود در منطقه محل سکونت خود، شماره تلفن همراه خود را به منظور دریافت پیامک‌های خبری بعدی که توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز ارسال می‌شود، در سامانه اطلاع‌رسانی شهروندی به ثبت رسانند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول