اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون شیفتگان حضرت قائم (عج) استان بوشهر خبر داد

فعالیت 70 حلقه تربیتی چهره به چهره در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس کانون شیفتگان حضرت قائم (عج) استان بوشهر از راه‌اندازی و فعالیت 70 حلقه طرح تربیتی چهره به چهره در استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 70 حلقه تربیتی چهره به چهره در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد دهباشی ظهر امروز در همایش جوان و مهدویت در جمع جوانان و فعالان فرهنگی آبپخش اظهار داشت: در سال‌های اخیر دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلام از شیوه‌های مختلف برای خدشه وارد کردن به اعتقادات جوانان ایران اسلامی استفاده کرده‌اند و مسئولان وظیفه دارند برنامه‌های دشمنان نظام را خنثی کنند.

رئیس کانون شیفتگان حضرت قائم (عج) استان بوشهر خاطر نشان کرد: آشنایی جوانان با مساله مهدویت از برنامه‌های مهمی است که در قالب برنامه‌های فرهنگی باید به آن توجه داشته باشیم و جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را با این مساله آشنا کنیم.

دهباشی طرح تربیتی چهره به چهره را در آشنایی جوانان با مسائل اعتقادی و مهدویت کارآمد دانست و اذعان داشت: طرح تربیتی چهره به چهره از 4 سال پیش توسط حجت‌الاسلام قرائتی در کشور کلید خورد و در مرحله اول 15 استان این کار را شروع کردند که استان بوشهر از اولین استان‌هایی بود که اجرای این طرح را آغاز کرد.

وی اضافه کرد: برای اجرای طرح تربیتی چهره به چهره، مربیانی از بطن مردم انتخاب شدند و فعالیت‌های مربوط به این طرح را در قالب حلقه‌های چهره به چهره آغاز کردند، هم‌اکنون نیز حلقه‌های چهره به چهره استان بوشهر جزء برترین حلقه‌های کشور هستند.

رئیس کانون شیفتگان حضرت قائم (عج) استان بوشهر با اشاره به فعالیت 70 حلقه طرح تربیتی چهره به چهره در استان بیان داشت: در استان بوشهر 70 حلقه در قالب طرح چهره به چهره وجود دارد و بیشترین میزان آن مربوط به بخش‌های کمتر توسعه یافته استان بوشهر است.

بخشدار آبپخش نیز در این نشست گفت: جوانان ایران اسلامی در حال حاضر از والاترین و برترین جوانان دنیا هستند که توانسته‌اند با تکیه بر ایمان و اراده خود به قله‌های رفیع علمی و معنوی دست پیدا کنند.

احمد خرم‌روز اظهار داشت: امروز دنیای کفر و استکبار روی جوانان ایران اسلامی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ و از قدرت علمی و معنوی ایشان در هراس هستند و با اعمال تحریم‌های گسترده قصد دارند جلوی پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی را بگیرند که به فضل الهی باز هم با شکست روبرو می‌شوند.

وی افزود: دشمنان و معاندان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز با ترفند و رویکردی جدید وارد صحنه می‌شوند تا جوانان پاک و نورانی ایران اسلامی را به منجلاب فساد بکشانند و از مسیر اصلی دور کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول