اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هشتمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی:

طرح‌های نیمه‌صنعتی در بورس فناوری ارزش‌گذاری می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر هشتمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: در هشتمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی برای نخستین بار ارزش‌گذاری طرح‌های نیمه‌صنعتی در بورس فناوری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

طرح‌های نیمه‌صنعتی در بورس فناوری ارزش‌گذاری می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، سروش علیمرادی اظهار داشت: بورس فناوری یکی از بخش‌های غیرمسابقه‌ای هشتمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی است که در آن، سرمایه‌گذاران و صاحبان طرح‌های نیمه صنعتی مبتنی بر دانش گرد هم می‌آیند و برای همکاری با یکدیگر در جهت راه خرید و فروش فناوری و یا حمایت در تولید انبوه به مذاکره می‌پردازند.
وی با اشاره به ارزش‌گذاری طرح‌های نیمه صنعتی در بورس فناوری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری این جشنواره افزود: منظور آن دسته از طرح‌های نیمه صنعتی است که دارای توجیه اقتصادی، نقشه‌های فنی و تأییدیه‌های معتبر هستند.
دبیر هشتمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با دعوت از سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز علاقه‌مند به مشارکت و یا سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌های عرضه شده در این بورس گفت: از شرکت‌کنندگان می‌خواهیم تا مشخصات کامل خود، اولویت‌های سرمایه‌گذاری و مدت حضور در جشنواره را، طی نامه‌ای اعلام و به نمابر 3871750-0311 ارسال کنند تا دبیرخانه جشنواره جهت برنامه‌ریزی مذاکرات اقدام کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول