اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی صورت می‌ گیرد

معرفی طرح‌های اولویت‌دار صنعتی به سازمان گسترش و نوسازی صنایع

خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‌ریزی و فناوری سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی گفت: طرح‌های اولویت‌دار بخش صنعت آذربایجان غربی به سازمان گسترش و نوسازی صنایع معرفی می‌شوند.

معرفی طرح‌های اولویت‌دار صنعتی به سازمان گسترش و نوسازی صنایع

انوش ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: معرفی طرح‌های صنعتی اولویت‌دار به سازمان گسترش و نوسازی در آینده نزدیک محقق می‌شود.

وی با اشاره به اهداف این اقدام، تصریح کرد: در این زمینه طرح‌هایی که احتمال موفقیت آنها بیشتر است و توجیه اقتصادی بیشتری دارند به سازمان معرفی خواهند شد.

این مسئول با تأکید بر تسریع در جذب سرمایه‌گذار در استان، افزود: تسریع و تسهیل فرآیند جذب سرمایه‌گذار توسط دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در این زمینه بسیار حیاتی است.

ترابی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذار خارجی ظرفیتی نهفته است که باید تشویق و حمایت شود، خاطر نشان کرد: شناسایی طرح‌های دارای توجیه فنی و اقتصادی و ارائه آنها به سرمایه‌گذاران و ترویج فرهنگ سرمایه‌گذاری از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اهمیت موضوع جذب سرمایه‌گذاری و تشکیل جلسات به منظور تبادل نظر و تسریع و تسهیل امور مربوطه از رؤسای دستگاه‌ها و معاونان و نمایندگان در مرکز خدمات خواستار پیگیری مستمر برای حل مسائل شد و گفت: با جذب سرمایه‌گذار می‌توانیم بخش صنعت استان را بیشتر از این فعال نگه داریم.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول