اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای:

مشکلات تجهیزاتی مراکز فارس برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: مشکلات تجهیزاتی مراکز فنی و حرفه‌ای فارس برطرف می‌شود.

مشکلات تجهیزاتی مراکز  فارس برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اردشیر ولیخانی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز سنجش مهارت شهید ظل‌الانوار شیراز اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای تجهیز کارگاه‌ها و ارائه خدمات آموزشی مربوط به رشته‌های جدید آمادگی کامل دارد.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیان داشت: با توجه به نیازهای هر یک از استان‌های کشور و تغییراتی که در ارائه و آموزش رشته‌ها اتفاق می‌افتد، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای تجهیز مراکز تلاش می‌کند.

ولیخانی وضعیت تجهیزات کارگاهی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان‌های مختلف کشور را مطلوب برشمرد و گفت: این سازمان مشکل و محدودیتی در تجهیز و به‌روزسانی لوازم کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای ثابت (دولتی) ندارد.

وی گفت: در بازدید از استان فارس تمام نیازهای مراکز فنی و حرفه‌ای این استان بررسی شده است و اعتبارات لازم برای مشکلات تجهیزاتی مراکز فنی و حرفه‌ای پرداخت می‌شود.

ولیخانی تصریح کرد: امسال بیش از 2 هزار نفر نیروی انسانی در مراکز فنی حرفه‌ای کشور جذب می‌شوند که مرکز فنی و حرفه‌ای هر استان 70 نفر سهمیه جذب نیرو دارد اما در استان فارس به سبب پیگیری و تلاش‌های استاندار این استان، این سهمیه 150 نفر در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در پی رایزنی‌هایی که استاندار فارس در زمینه پیمانی شدن نیروهای این استان انجام داده مقرر شده است، مجوز لازم در این مورد از معاون نیروی انسانی ریاست جمهوری اخذ شود و 50 نفر از نیروهای قراردادی این مراکز با برگزاری آزمون به پیمانی تغییر وضعیت داده شوند.

وی در پایان با اشاره به وضعیت مرکز هتل‌داری شیراز گفت: اعتبار احداث این مرکز باید توسط استان تامین شود اما برای تجهیز آن ما آمادگی کامل داریم.

به گزارش فارس، مرکز سنجش مهارت شهید ظل‌الانوار شیراز امروز بعد از ظهر با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول