اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل:

بهره‌برداری خارج از ظرفیت آبگرم‌ها ممنوع است

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: هرگونه اقدام در بهره‌برداری غیر‌مجاز و خارج از ظرفیت آبگرم‌های معدنی و درمانی در استان اردبیل ممنوع است.

بهره‌برداری خارج از ظرفیت آبگرم‌ها ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا غفاری صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی استان اردبیل در فرمانداری سرعین به فراخوان انجام شده در مورد اصلاح شبکه آب شهر اردبیل و سرعین از سد یامچی اشاره کرد و اظهار داشت: با انتشار آگهی تاکنون سه پیمانکار برای اجرای این پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند در حالی که ما با فراخوان مجدد تلاش می‌کنیم پیمانکاران جدیدی را نیز مشارکت دهیم تا این پروژه به شکل مطلوب اجرایی شود.

وی به تذکر‌های متعدد به بهره‌برداران گاومیش‌گلی برای رعایت موازین بهداشتی و متناسب‌سازی ظرفیت پذیرش با فضای استخر اشاره کرد و گفت: مجموعه یل‌سویی برای بهره‌برداری کارکنان امور آب پیش‌بینی شده بود که در دفع بهداشتی فاضلاب این آبگرم و دیگر مقررات اقدامات لازم انجام شده و قرار است به زودی این آبگرم نیز به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این جلسه مشاور سلامت صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز با بیان اینکه در حوزه آبگرم‌ها آگاه‌سازی و آموزش نادیده گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد بروشور‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغی در این زمینه تهیه شود تا فواید آبگرم‌ها، ظرفیت‌ آنها و قیمت آنها در اختیار مسافران قرار گیرد تا آنها با کسب آگاهی بیشتر از این آبگر‌ها استفاده کنند.

علیرضا صادقی یادآور شد: در این زمینه در ورودی شهر می‌توان کیسه زباله‌هایی را به همراه یک بسته اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی بین مسافران توزیع کرد و در کنار آبگرم‌ها نیز با تابلوهای مشخص ظرفیت استاندارد پذیرش را اطلاع‌رسانی کرد تا خارج از ظرفیت هیچ‌گونه پذیرشی انجام نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه سرپرست دامپزشکی استان اردبیل کشتار غیر‌بهداشتی دام در سرعین را حدود 10 درصد اعلام کرد و گفت: در اغلب زمینه‌ها قصابان مشتاق هستند تا گوشت مورد نیاز آنها از طریق کشتارگاه صنعتی اردبیل تامین شود که در این زمینه خودروهای یخچال‌دار نیز در اختیار مجموعه‌های سرویس‌دهنده قرار گرفته است.

صادق صالحی اظهار داشت: ما بدون محدودیت حاضر هستیم گوشت مورد نیاز قصابی‌های سرعین را در چند نوبت از طریق کشتارگاه صنعتی اردبیل تامین کنیم و بعید به نظر می‌رسد با توجه به مسافت کوتاه احداث کشتارگاه صنعتی یا نیمه صنعتی در سرعین مقرون به صرفه باشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول