اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تقویت حضوردر بازار بزرگ گردشگری داخلی

قشم در نمایشگاه گردشگری خاورمیانه شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری قشم گفت: منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بازار گردشگری خاورمیانه که از چهاردهم تا هفدهم تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود ، شرکت می‌کند.

قشم در نمایشگاه گردشگری خاورمیانه شرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرزین حقدل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با محوریت نحوه شرکت منطقه آزاد قشم در این نمایشگاه اظهار داشت: هدف از شرکت در این نمایشگاه ارتباط مستقیم و رو در رو با فعالان صنعت گردشگری و تبادل اطلاعات با بخش خصوصی، دولتی و سایر استان‌های کشور به ویژه استان فارس است.

وی دلیل اهمیت این نمایشگاه را حضور گستردۀ بخش‌های مختلف گردشگری اعم از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، تور گردانان و پکیج‌های مسافرتی عنوان کرد و افزود: بیشترین گردشگران ورودی به جزیرۀ قشم از استان‌های بزرگی نظیر  تهران و فارس است و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های جزیره برای جذب بیشتر گردشگر از این مناطق است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه در تقسیم بندی‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از مناطق گردشگری کشور، جزیره قشم در منطقه جنوب و با مرکزیت شیراز قراردارد، بیان داشت: پرواز مستقیم و منظم قشم به شیراز، مسافت مناسب و دسترسی آسان زمینی از زیر ساخت‌های مساعد و رشد سفرهای گردشگران استان فارس به جزیره زیبای قشم است.

حقدل اضافه کرد: غرفه قشم با الهام از معماری سنتی جزیره در یکی از بهترین نقاط محل نمایشگاه برای نمایش توانمندی‌های این منطقه طراحی و ساخته شده  که جاذبه‌ها و امکانات گردشگری نظیر دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای اقامتی سنتی و مدرن، ژئوپارک  قشم،  مسیرهای گردشگری قشم  از طریق کارشناسان مجرب با استفاده از کاتالوگ و بروشورهای دو زبانه به مخاطبان  معرفی خواهد شد.

وی یاد آور شد: در این نمایشگاه بخش‌های خصوصی فعال در صنعت گردشگری قشم اعم از جامعۀ هتلداران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، باشگاه‌های غواصی و هنرمندان صنایع دستی قشم حضوری چشمگیر خواهند داشت. 

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول