اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست منتخب نور و محمود آباد در مجلس عنوان شد

فیاضی: متصل به جریان انحرافی نیستم

خبرگزاری فارس: منتخب مردم نور و محمود آباد در مجلس نهم گفت: برخی می‌گفتند دارای سرمایه‌ای هستم که متصل به جریان انحرافی است، ولی در حساب بانکی چیزی نداشتم، پشتوانه بزرگ و سرمایه بی‌نظیر من معلمان هستند.

فیاضی: متصل به جریان انحرافی نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عبدالوحید فیاضی شامگاه دوشنبه در جمع فرهنگیان استان مازندران با بیان اینکه من وامدار فرهنگیان هستم، اظهار داشت: آبرویی که دارم از شما معلمان است.

وی یادآور شد: من بدهکار آموزش و پرورش هستم و اعتقاد دارم که آموزش و پرورش باید تقویت و ارتقا یابد و توجه مجلس به آموزش و پرورش باید بیش از گذشته باشد.

فیاضی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش و تبلیغات مجلس باید به مطالبات جامعه فرهنگی و نیازهای آموزش و پرورش به طور جدی‌تری رسیدگی کند، تصریح کرد: آنچه در عهده من باشد در مجلس شورای اسلامی کوتاهی نمی‌کنم و قدرت خود را وامدار شما فرهنگیان می‌دانم.

* تعرفه‌های رای، اعتبارنامه‌ای است که از سوی مردم به ما رسید

منتخب مجلس نهم در حوزه انتخابیه شهرستان نور و محمود آباد با تاکید بر اینکه نماینده‌های مجلس شورای اسلامی نباید فراموش کنند با وامی که از مردم گرفتند صاحب قدرت شدند، بیان داشت: تعرفه‌های رای اعتبارنامه‌ای است که از طرف مردم به ما رسید.

وی ادامه داد: در طول چهار سال نمایندگی در قالب خدمت‌رسانی باید وام‌های مردم حوزه انتخابیه تصفیه حساب شود.

فیاضی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه خود برای تبلیغ از جایگاهی که داشتم سوء استفاده نکردم، خاطرنشان کرد: در طول یک سال اخیر حتی یک بار وارد هیچ مدرسه و نیز آموزش و پرورش نواحی نور و محمود آباد نشدم.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات چیزی به غیر از جایگاه معلمی برای عرضه نداشتم، گفت: برخی می‌گفتند دارای سرمایه‌ای هستم که متصل به جریان انحرافی است، ولی در حساب بانکی چیزی نداشتم، پشتوانه بزرگ و سرمایه‌ بی‌نظیر من معلمان هستند.

* اسپانسرم معلمان و خانواده‌های شهدا هستند

منتخب مجلس نهم در حوزه انتخابیه شهرستان نور و محمود آباد ادامه داد: در انتخابات با اسپانسر گردن کلفت و سرمایه‌دار به میدان نیامدم، اسپانسر من معلمان و خانواده‌های شهدا هستند.

فیاضی با اشاره به اینکه در این انتخابات دست خدا بالای سر مردم  بود، بیان داشت: مردم در انتخابات با تمام ناملایمات پیروز میدان بودند.

منتخب حوزه انتخابیه نور و محمود آباد در مجلس نماد خدمتگزاری را صداقت، شجاعت، شهادت و شهامت عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی با تفکر معلمان گره خورده و با دستان این اقشار اداره می‌شود.

وی انتخابات انجام شده در کشور را امیدوارکننده ارزیابی کرد و یادآور شد: دشمنان نظام با تمام قوا وارد میدان شدند تا انتخابات مردمی صورت نگیرد، ولی در 22 بهمن و 12 اسفند سال جاری مردم کاری که خود خواستند را انجام دادند.

فیاضی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه نور و محمود آباد مشارکت 91 درصدی مردم را شاهد بودیم، ابراز داشت: مازندران از نظر مشارکت در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی سومین استان بود.

وی به وظیفه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: سیاست‌گذاری و راهبردسازی از مهم‌ترین وظایف نمایندگان مجلس است که نظارت دیگر وظایف را در مجلس تکمیل می‌کند.

* نماینده مجلس کارگزار نباشد

منتخب مردم نور و محمود آباد در مجلس نهم با اشاره به اینکه مجلس باید با نگاه آرمانی ارتقا یابد، تصریح کرد: نماینده مجلس نباید کارگزار باشد، باید خط و مشی جامعه را تعیین کند.

فیاضی اضافه کرد: منتخبان مردم باید فرهیختگان و آگاهان باشند تا با توانایی، پیچیدگی‌های درون و بیرون کشور را درک کنند.

وی با بیان اینکه اگر نماینده مجلس به وظیفه ذاتی خود عمل کند آسیبی به جامعه وارد نمی‌شود، اذعان داشت: نماینده سیاستگذار است و نباید در جابه‌جایی مدیران دخالت کند.

منتخب مجلس نهم در حوزه انتخابیه شهرستان نور و محمود آباد متذکر شد: نماینده‌های مجلس باید به وظیفه قانونی خود اشراف داشته باشند و به مردم وعده پوچ ندهند.

فیاضی با بیان اینکه نماینده‌ای که با مفاهیم ثروت و وعده وعیدهای غیرمنطقی آرا مردم را جذب کند به زانو می‌نشیند، یادآور شد: مجلس با نگاه منطقی نگریسته شود.

وی با تصریح این نکته که تمام تلاش ما در نظام جمهوری اسلامی باید جلب رضایت مردم باشد، عنوان کرد: مازندران به عنوان استانی حاصلخیز به معنای مادی و معنوی است که مهم‌ترین محصول آن انسان‌های فرهیخته است که حقش به درستی ادا نشده است.

منتخب مجلس نهم در حوزه انتخابیه شهرستان نور و محمود آباد اذعان داشت: اگر با نگاه ملی به مازندران نگریسته شود دورترین نقطه استان منتفع می‌شود.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول