اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر:

رأی مردم به اصولگرایی پاسخی قاطع به جریان انحرافی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بوشهر گفت: مردم فهیم و وفادار ایرن اسلامی در انتخابات مجلس با رأی قاطع به ارزش‌های انقلاب و اصولگرایی پاسخی قاطع به جریان انحرافی و فتنه‌گران دادند.

رأی مردم به اصولگرایی پاسخی قاطع به جریان انحرافی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام محمد جواد اسماعیلی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: مردم با حضور خود در انتخابات لشگر یأس و ناامیدی را به اردوگاه متلاشی شده فتنه‌گران روانه کردند.

وی افزود: انتخابات اخیر نشان داد هر چه فشار دشمن بیشتر باشد حضور مردم در صحنه دفاع از نظام و رهبری بیشتر می‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به گرامیداشت سومین سالروز انتصاب آیت‌الله صفایی بوشهری با عنوان نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از درایت و تلاش ایشان قدردانی کرده و موفقیت ایشان را از خداوند خواستار شد.

اسماعیلی‌نیا گفت: با تلاش آیت‌الله صفایی بوشهری گام‌های مثبت و بلندی به سوی رساندن استان بوشهر به جای واقعی خود برداشته شده است.

وی بیان کرد: فراهم کردن بستر امنیت و رفاه اخلاقی وظیفه مسئولان مربوطه در تعطیلات نوروز است.

خطیب جمعه موقت بوشهر اظهار داشت: با توجه به سیر گردشگران به استان بوشهر در ایام نوروز ضروری است مسئولان با تهیه زیرساخت‌ها برای تکریم مسافران به مسائل معنوی و اخلاقی و ارزش‌ها نیز توجه کنند.

اسماعیلی‌نیا اظهار داشت: فراهم کردن بستر کارهای فرهنگی، اقامه نماز، حضور آمران به معروف و ناهیان از منکر در بین خیل عظیم گردشگران ضروری است.

وی افزود: باید با مظاهر بی‌حجابی و بی‌عفتی در سواحل و تفریح‌گاه‌ها برخورد شود تا خاطر مردم ولایت‌مدار استان رنجیده نشود.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت 22 اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید هدف شهدا از تقدیم جان خود را پاسداشت ارزش‌های دینی خواند و از مسئولان خواست اجازه ندهند کسی با دهن‌کجی به احکام خدا خون شهدا را پایمال کند.

اسماعیلی‌نیا یادآور شد: تشکیل شورای عالی فضای مجازی توسط رهبر معظم انقلاب از اقدامات و تصمیمات مهم ایشان بوده و باید نسبت به درک بهتر جنگ نرم و لزوم پایداری و دفاع در این عرصه هوشیار باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول