اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ورزش و جوانان ساری اعلام کرد

استقبال ساروی‌ها از حضور تیم سایپا به مرکز مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست ورزش و جوانان ساری گفت: از حضور تیم فوتبال سایپا شمال در ساری استقبال می‌کنیم.

استقبال ساروی‌ها از حضور تیم سایپا به مرکز مازندران

صالح کاردگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم سایپا شمال از باشگاه‌های موفق فوتبال استان و کشور است که توانسته در نخستین سال حضور خود در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور نتایج بسیار خوبی کسب کند.

وی درباره موافقت مهدی پیروزرام درباره انتقال تیم سایپا شمال به ساری تصریح کرد: همکاری همه‌جانبه خود و همکارم را اعلام کرده و از حضور تیم سایپا شمال در مرکز استان نیز استقبال خواهیم کرد.

کاردگر از فراهم بودن امکانات لازم زمین تمرین و استادیوم و هتل در ساری خبر داد و یادآور شد: در صورت موافقت حضور تیم سایپا شمال در ساری، با کمک و حمایت مسئولان رایزنی مناسب با اسپانسران و حامیان مالی خوب و قوی انجام می‌دهیم.

وی بیان داشت: با توجه به داشتن امکانات و همچنین تماشاگران و هواداران زیاد در ساری، حیف است که مرکز استان از داشتن یک تیم لیگ دسته اولی در فوتبال کشور محروم باشد.

سرپرست ورزش و جوانان ساری گفت: مشکل حال حاضر ورزش استان عدم حمایت سرمایه‌گذاران و اسپانسران به ورزش به ویژه فوتبال است که از همه سرمایه‌گذاران می‌خواهم که ورزش مرکز استان را حمایت کنند.

این مسئول خواستار توجه و حمایت بیشتر مسئولان سیاسی و ورزشی استان و شهرستان به ورزش شد و ادامه داد: چرا سرمایه‌گذاران و حامیان مالی همچون استان‌های دیگر ورزش مازندران را حمایت نمی‌کنند.

کاردگر از حضور بهترین و فنی‌ترین بازیکنان فوتبال در سطح استان خبر داد و افزود: تنها مشکل و معضل فوتبال مازندران و شهرستان ساری نبود اسپانسر و سرمایه‌گذار قوی است که بتواند ورزش مرکز استان را حمایت کند.

سرپرست ورزش و جوانان ساری در پایان از تحولات اساسی در رشته‌های ورزشی این شهرستان خبر داد و  اذعان داشت: به تمام روسای هیئت‌ها و مربیان ورزش ساری هشدار دادیم که با جذب اسپانسر خوب و همچنین معرفی بهترین ورزشکاران در مسابقات قهرمانی استان با اقتدار حاضر شوند تا عملکرد ورزش ساری را زیر سئوال نبرند.

به گزارش فارس، در فصل گذشته تیم صنعت ساری به عنوان نماینده مرکز استان در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشت که با کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول