اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه ابومسلم خبر داد

جدایی آرفی و اولروم از ابومسلم

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه ابومسلم خراسان از پیوستن حسین هوشیار، مهرداد کریمیان و محسن نیسانی به این باشگاه خبر داد و گفت: آرفی و اولروم از این تیم جدا شدند.

جدایی آرفی و اولروم از ابومسلم

سیدهاشم حسینی در گفت‎و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد در ارتباط با وضعیت ابومسلم در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: 15 ماه جاری غلامحسین پیروانی به مشهد می‌آید و قراردادش را که امضا شده است ثبت خواهیم کرد.

وی افزود: اکثر نیروهایی که می‏خواستیم را جذب کرده‏ایم، با دقت و البته با سرعت کار بازیکن‎گیری را دنبال می‏کنیم و ابتدا قرارداد تعدادی از بازیکنان سال گذشته مثل امید غلامی، فرزاد حمیدی، علی حقدوست و محسن آذرباد را مجدداً تمدید کرده‎ایم.

سرپرست باشگاه ابومسلم خراسان ادامه داد: بازیکنان جدید نیز تعدادی مشخص شده‏اند از جمله حمید صفری و خان‌محمدی که مدافعان تیم شهرداری یاسوج بودند، همچنین کار انتقال مهرداد کریمیان و محسن نیسانی به مشهد قطعی شده است، میثم امیری از نفت آبادان نیز به ما پیوسته است.

وی در ارتباط با جذب دروازه‎بان برای تیمش نیز گفت: با چند دروازه‎بان از جمله سیروس سنگچولی و حسین هوشیار مذاکراتی کرده بودیم اما در نهایت با هوشیار قرارداد بسته‎ایم و او سال آینده در ابومسلم خواهد بود.

سرپرست باشگاه ابومسلم خراسان افزود: ما اعلام آمادگی کرده‏ایم که با جوانان و نوجوانان ملی‌پوش استان هم قرارداد می‎بندیم، چهار نفر مدنظر ما هستند که با آنها قرارداد خواهیم بست، هم‌‌چنین صحبت‏هایی با محمد رستمی و مرتضی فلاحی از ملوان شده که امیدواریم با آنها به توافق برسیم.

حسینی در ارتباط با مهاجمان تیم گفت: با هادی اصغری تمدید کرده‏ایم و به دنبال دو مهاجم خوب نیز هستیم که برای این منظور آقای گل‎های لیگ‎های دسته اول و دسته دوم را مدنظر داریم، البته آرفی و دنی اولروم دیگر در ابومسلم نیستند.

وی افزود: معتقدم که خط دفاع خوبی بسته‎ایم اما هنوز منتظر حضور پیروانی در مشهد هستیم و شاید یک دفاع چپ و یک هافبک چپ نیز جذب کردیم، البته سهمیه لیگ برتری ما هنوز خالی است.

حسینی در ادامه گفت: زیاد روی اسم‎ها تمرکز نداریم و بیشتر به دنبال بازیکنانی هستیم که در تیم‎هایشان تاثیرگذار بوده‎اند.

سرپرست باشگاه ابومسلم در ارتباط با پیوستن خداداد عزیزی به تیم ابومسلم و شرح وظایف او اظهار کرد: عزیزی به تیم کمک می‎کند، ما برای او هنوز ابلاغی نزده‎ایم و چیزی را به‌ عنوان وظایف مشخص نکرده‎ایم، او پیشکسوت ابومسلم است و آمده که به تیمش کمک کند، عزیزی یکی از بهترین‎های کشور است و ارزش و احترام زیادی دارد و ابومسلم هم متعلق به عزیزی‎هاست.

وی هم‌چنین در پاسخ به این انتقاد کارشناسان نسبت به انتخاب غلامحسین پیروانی برای لیگ دسته اول تصریح کرد: ما از طرفی می‎گوییم باید لیگ را سالم کنیم و فوتبال ناپاک حذف شود، از طرفی دیگر می‎گوییم مربیان پاک بروند در خانه‏ بنشینند چون نمی‏توانند کار کنند که این کاملاً غلط است.

سرپرست باشگاه ابومسلم خراسان افزود: امسال لیگ دسته اول کاملاً زیر نظر سازمان لیگ است و نظارت کافی خواهد بود و من سعی می‏کنم از تمامی ارتباطاتم به صورت منطقی، سازنده و سالم برای کمک به ابومسلم استفاده کنم، هم‌چنین اگر ما تیم خوبی داشته باشیم دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: مگر اکبر میثاقیان که در لیگ دسته اول موفق است، ناسالم است، او همیشه تیم‎هایش را براساس استاندارهای لیگ دسته اول می‎بندد و موفق می‎شود و غلام پیروانی هم با فجر در لیگ دسته اول بوده و این تیم را به لیگ برتر آورده است.

حسینی افزود: درست است که مشکلاتی در لیگ دسته اول وجود دارد اما من و خداداد عزیزی قرار نیست با جایی لابی کنیم اما سعی می‎کنیم اجازه ندهیم کسی با لابی کردن به تیم ما ضرر بزند.

سرپرست باشگاه ابومسلم خراسان افزود: در استان همه باید دست به هم دهیم تا ابومسلم موفق شود، من به ابومسلم آمدم و این ریسک را قبول کردم تا به هیئت فوتبال و تیم شهرم کمک کنم و همه تلاشم را می‏کنم تا هیئت فوتبال از زیر بار روانی مشکلات ابومسلم خارج شود و ابومسلم نیز به موفقیت برسد، این توانی که قرار بود من برای استان‎های دیگر به کار ببرم برای تیم شهرم به کار می‎بندم تا همه سربلند باشیم.

انتهای پیام/ح10/ط400

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول