اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ثبت‌نام مدارس تا پایان تیرماه تمام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش ثبت نام همه دانش‌آموزان تا پایان تیرماه تمام می‌شود.

ثبت‌نام مدارس تا پایان تیرماه تمام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده پیش از ظهر امروز در همایش مسئولان ادارات آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: با آغاز ثبت‌ نام‌ها در مدارس اردبیل مدیران تمام مدارس موظف به اجرای دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش بوده و تا پایان تیرماه باید این ثبت‌نام‌ها تمام شود.

محمودزاده با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اردبیل الکترونیکی می‌شود، افزود: بر اساس دستورالعمل اعلامی از وزارت آموزش و پرورش ثبت نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی 91-92 در پایه اول ابتدایی از اول تا پایان اردیبهشت، پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی از اول تا پایان خرداد و سایر پایه‌ها و دوره‌ها از اول خرداد تا پایان تیر ماه به صورت مشروط اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: از ابتدای مهر ماه با آمادگی کامل ساختار جدید نظام آموزشی 3ـ3ـ6 را بر اساس سیاست‌های اعلام از وزارت و طرح‌های سند تحول بنیادین را با همکاری فرهنگیان، مدیران و مسئولان مدارس استان اردبیل اجرایی می‌کنیم.

وی به تصویب 39 بخشنامه جدید آموزشی و پرورشی در شورای عالی آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: ثبت‌نام همه دانش‌آموزان استان بر اساس دستورالعمل وزارتی تا آخر تیرماه باید تمام شود و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان طرح سنجش ملی نو آموزان برای دانش‌آموزان بدو ورود به مدرسه در مراکزی که به زودی اعلام می شود اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان اردبیل معرفی می‌شوند.

این مسئول افزود: آموزش و پرورش استان اردبیل 63 شهید فرهنگی و 721 شهید دانش‌آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که تبیین و عمل به وصیت‌نامه هر یک از شهدا برای استمرار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تأثیرگذار است.

وی در ادامه از برگزاری باشکوه برنامه های هفته مقام معلم و یادواره شهدای فرهنگی استان خبر داد و از همسنگران شهدای فرهنگی و دانش‌آموز خواست خاطرات خود را در مورد این شهدا برای تدوین اثر ماندگار در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند تا با تهیه کتاب‌هایی فرهنگ و واژه شهید و شهادت با ادبیات خاص کودکان و نوجوانان برای نسل‌های امروزی و آیندگان انتقال یابد.

محمودزاده ادامه داد: معلمان و دانش‌آموزان دو قشر موثر و فرهنگ‌ساز جامعه هستند و مأموریت آموزش و پرورش فرهنگی و تربیتی است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول