اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از پنجم اسفندماه جاری تا‌کنون صورت گرفت

ثبت‌نام یک هزار و 786 روز مسافر برای اسکان نوروزی در مدارس اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از پنجم اسفندماه جاری یک هزار و 786 نفرروز مسافر برای اسکان نوروزی در مدارس اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام یک هزار و 786 روز مسافر برای اسکان نوروزی در مدارس اصفهان

حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تمامی مدارس اصفهان برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده شده‌اند، اظهار داشت: ثبت‌نام فرهنگیان از سراسر کشور برای اسکان نوروزی در مدارس اصفهان از پنجم اسفندماه جاری آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام فرهنگیان برای اسکان نوروزی در مدارس اصفهان تا 20 اسفندماه جاری ادامه دارد، اضافه کرد: 50 مدرسه در سطح استان برای پذیرایی از مسافران در ایام نوروز به صورت ویژه تجهیز شده‌اند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: مدارسی که به صورت ویژه تجهیز شده‌اند شامل حدود 500 کلاس درس می‌شوند که ظرفیت هر یک از این کلاس‌ها برای حدود پنج نفر است.

وی به تعداد افراد ثبت‌نام کننده برای اسکان نوروزی در مدارس اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: از پنجم اسفندماه جاری یک هزار و 786 نفر روز مسافر برای اسکان نوروزی در واحد‌های آموزشی موجود در اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.

داوری تأکید کرد: در ایام نوروز 91 حدود 500 مدرسه در سطح شهرستان اصفهان در قالب 5 هزار کلاس درس پذیرای مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به تعداد مدارسی که در سطح استان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز مجهز شده‌اند، افزود: در سراسر استان یک هزار و 100 واحد آموزشی در قالب 11 هزار کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان تجهیز شده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: درصد بالایی از مسافران فرهنگی که در ایام نوروز در مدارس استان اسکان دارند از استان تهران هستند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول